Regnvandstønde
Fra : Pia

Dato : 16-04-10 10:01

Hej,

Vores grønne regnvandstønde er desværre revnet hele vejen rundt her i
vinter. Vi ville gerne købe en ny magen til, men det har vist sig
umuligt. Mærket er Stefansplast og den er til 200 l. Er der nogen, der
ved, hvor man skaffer en sådan? Alle de tønder, jeg har set rundt
omkring i byggemarkederne er af en lavere og meget bredere type,
hvilket ikke passer ind i vores have.

Mvh
Pia

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 16-04-10 19:02

Pia formulerede fredag:
> [...]
> ved, hvor man skaffer en sådan? Alle de tønder, jeg har set rundt
> omkring i byggemarkederne er af en lavere og meget bredere type,

Harald Nyborg har lige fået den høje slanke model, igen.
Kai

Fra : Pia

Dato : 16-04-10 12:08

On 16 Apr., 20:01, Fister Løgsovs <N...@invalid.za> wrote:
> Pia formulerede fredag:

> Harald Nyborg har lige fået den høje slanke model, igen.
> Kai

Lyder godt. Var derude i lørdags, og da havde de ikke fået den. Jeg
prøver igen.

Mvh
Pia

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 17-04-10 06:33

Pia skrev:

> Lyder godt. Var derude i lørdags, og da havde de ikke fået den. Jeg
> prøver igen.
>
> Mvh
> Pia

Ejby har den, ved ikke med de andre butikker.
Kai