Ny Helene Fischer-udgivelse
Fra : V

Dato : 15-04-10 20:46

Hej!

04.06.2010 udkommer der en dobbelt-cd med Helene Fischer. Det er en "Best
Of", hvor der også er et par nye numre med.

http://www.weltbild.de/3/16295020-1/musik/best-of.html

Lad os håbe at EMI har fulgt med, og vil reklamere for denne på TV2. Så skal
I bare se løjer

Den skal såmænd nok udkomme fysisk i Danmark, for det gjorde hendes album
"So Wie Ich Bin" også. Spørgsmålet er så bare om der vil blive reklameret
for den!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-04-10 20:53

"V" <videovideo@mail.com> skrev i meddelelsen

> Den skal såmænd nok udkomme fysisk i Danmark, for det gjorde hendes album
> "So Wie Ich Bin" også. Spørgsmålet er så bare om der vil blive reklameret
> for den!

Ja, hvis de ikke sanser at få reklametrommerne til at spille, så får de sgu
ikke solgt meget. Da der er skatteyderbetalt slagerboycot i dansk
stats-radio og tv, så er der kun TV2-reklamerne at satse på.
men det kan Sony Musik vist snakke med om.

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-04-10 20:55

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Ja, hvis de ikke sanser at få reklametrommerne til at spille, så får de sgu
> ikke solgt meget. Da der er skatteyderbetalt slagerboycot i dansk

hvorfor skal flertallet belemres med minoritets musik ? .. jeg brokker
mig da heller ikke over at de ikke spiller norsk black metal på P3 ?

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-04-10 21:00

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> hvorfor skal flertallet belemres med minoritets musik ? .. jeg brokker
> mig da heller ikke over at de ikke spiller norsk black metal på P3 ?

Nu snakker jeg jo altså om en af danskernes mest elskede og populære
musikgenrer, slager-genren og ikke den skatteyderbetalte minoritetsmusik
P3-musik..

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-04-10 21:02

> [...]

> Nu snakker jeg jo altså om en af danskernes mest elskede og populære
> musikgenrer, slager-genren og ikke den skatteyderbetalte minoritetsmusik

salgslister og airplay lister siger så noget andet ... så skulle de
fleste albums på top40 være af den genre ... det er de ikke ...

/thomas

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-04-10 21:11

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> salgslister og airplay lister siger så noget andet ... så skulle de
> fleste albums på top40 være af den genre ... det er de ikke ...
>
> /thomas

Næeh det er en næsten enlig svale...eller skulle vi sige måge?