Semino Rossi
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-04-10 20:26

Skal vi fortsætte med en Danish Collection med Semino Rossi, nu når
Hansi-feberen har lagt sig om nogle uger?

Han synger da som en drøm - en god drøm.

Her er et godt hit-medley, hvor man får et godt indtryk af hans fantastiske
stemme.
www.youtube.com/watch?v=7yEDqYlwAyE&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 15-04-10 20:37

meddelelsen news:4bc7683d$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> Hansi-feberen har lagt sig om nogle uger?
>
> Han synger da som en drøm - en god drøm.
>
> Her er et godt hit-medley, hvor man får et godt indtryk af hans

Jooo, han synger da godt, men han er nu ikke så flot som Hansi

mvh Eva

Fra : V

Dato : 15-04-10 20:38

meddelelsen news:4bc7683d$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Skal vi fortsætte med en Danish Collection med Semino Rossi, nu når
> Hansi-feberen har lagt sig om nogle uger?

Det kan da godt være, men jeg synes nu vil skal have noget på banen for os
mænd! Nemlig Helene Fischer.

> Han synger da som en drøm - en god drøm.

Ja, han synger fantastisk. Det kan vi godt blive enige om. Men jeg er nok
mere til Helene, og Hansi er da også ok. Han kan i hvert fald skabe en
fantastisk stemning!

En rigtig god én Semino er denne:
http://www.youtube.com/watch?v=fiDBftHpn0I. Den er han netop blevet nr. 2
med i NDR's nye Top 15 Hitparade. I samme program var det selvfølgelig
Helene, der tog førstepladsen, med "Hundert Prozent":
http://www.youtube.com/watch?v=jCWz-MOJdYE. I øvrigt en dejlig video, som jo
egentlig ligeså godt kunne have været optaget ved den danske vadehavskyst.

Nr. 3 blev Andrea Berg med denne:
http://www.youtube.com/watch?v=36Hi_5CcT0I. Kunne også være godt at se hende
i Danmark engang!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-04-10 20:50

"V" <videovideo@mail.com> skrev i meddelelsen

> I samme program var det selvfølgelig Helene, der tog førstepladsen, med
> "Hundert Prozent": http://www.youtube.com/watch?v=jCWz-MOJdYE.

"Hundrede procent" er rigtig god. Det er vel afløseren for "Midt i
paradiset" går jeg ud fra.
Ja, det kan sgu godt være det blive Helene, som Sony smider på
reklametapeter, når den euforiske danske Hansi-begejstring har lagt sig
lidt. Jeg tror SONY kommer til at tjene mange penge på cd-produktion i
fremtiden, når de får tysk-slager-produktionen op i omdrejninger

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-04-10 20:52

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> Jeg tror SONY kommer til at tjene mange penge på cd-produktion i
> fremtiden,

du ved godt at mere og mere musik bliver solgt digital og ikke på cd'er
?

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-04-10 20:57

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> du ved godt at mere og mere musik bliver solgt digital og ikke på cd'er
> ?

Nej det ved jeg ikke. Hansis cd er for 99%`s vedkommende blevet købt i
almindelig butik - og kun 1% er hentet ved download.

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-04-10 20:58

> [...]

> Nej det ved jeg ikke. Hansis cd er for 99%`s vedkommende blevet købt i
> almindelig butik - og kun 1% er hentet ved download.

sikker ? hvor er din dokumentation ?

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-04-10 21:03

> sikker ? hvor er din dokumentation ?

Øhh.. Læser du ikke aviser? - De store lands-aviser har skrevet meget om
det i de sidste dage
http://www.aftennyt.dk/2010/04/13/hansi-hinterseer-bryder-den-digitale-b%C3%B8lge/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-04-10 21:28

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Øhh.. Læser du ikke aviser?

nix

> - De store lands-aviser har skrevet meget om det i de sidste dage
> http://www.aftennyt.dk/2010/04/13/hansi-hinterseer-bryder-den-digitale-b%C
> 3%B8lge/

fair nok ..

/thomas

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-04-10 21:09

"V" <videovideo@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Han kan i hvert fald skabe

sig

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-10 20:48

meddelelse news:4bc7683d$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Her er et godt hit-medley, hvor man får et godt indtryk af hans
> fantastiske stemme.
> www.youtube.com/watch?v=7yEDqYlwAyE&feature=related

Sem jeg har sagt tidligere, så må det dælme være svært at gå igennem livet,
ude af stand til at opfatte nuancer der ikke er målbare på richterskalaen :)