EkstraBladet: Hansi vil lære dansk - flere~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-04-10 15:11

Læs EkstraBladet idag onsdag.

Hansi er begejstret over at danskerne har taget ham til sig med så stor
begejstring. Nu vil han lære dansk. Desuden arbejder pladeselskabet SONY på
at få ham til Danmarks hurtigt. Der lugtes penge.
Så vi får ham jo nok at se til store koncerter, før han kommer til
Horsens i december.
Slagerkongen takker danskerne:
http://www.tv2fyn.dk/article/226321:Schlagerkonge-takker-danskerne

POLITIKEN
Hansi vil fejre jul med de dejlige danskere:
http://politiken.dk/kultur/musik/article946606.ece

Man må nok sige at Danmark er i en slager-begejstring uden sidestykke. Har
netop købt cd-en som har taget danskene med storm. Hev den nen fra
pladereolen hos Løvbjerg og gik hen til kvick-kassen og smed den på disken.
Og så sagde jeg: Nå hwa så? - får i solgt nogle Hansi-cder ?
Ekspedienten svare: "Ja tak - det skulle jeg godt nok mene" - Hvad hun
så mener med det, ved jeg ikke, men umidelbart lød det som om hun styrtede
rundt og solgte Hansi-cder uden pauser. hehe. Og at hun næsten ikke kunne
magte mere.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 14-04-10 18:43

On 14-04-2010 16:10, Åge Halldorsson wrote:

> Hansi er begejstret over at danskerne har taget ham til sig med så stor
> begejstring. Nu vil han lære dansk.

Hansi har slet ikke været spillet på P3, den seneste uge. Er det ikke
underligt?

http://www.dr.dk/p3/?v

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Henning Jensen

Dato : 14-04-10 18:52

On 14-04-2010 19:42, Henning Jensen wrote:

Undskyld, jeg fik postet forkert. Det skulle have været i radio-gruppen.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 14-04-10 19:38

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hansi har slet ikke været spillet på P3, den seneste uge. Er det ikke
> underligt?
>
> http://www.dr.dk/p3/?v
>
> Henning.

Næeh det er (m)Åges sædvanlige halve vinde

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-04-10 19:56

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Næeh det er..... o.s.v.

Mere nyt fra aviserne

ALT HANSI RØRER VED BLIVER TIL GULD
www.berlingske.dk/kultur/alt-hansi-roerer-ved-bliver-til-guld

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-04-10 19:38

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Hansi har slet ikke været spillet på P3, den seneste uge. Er det ikke
> underligt?
>
> http://www.dr.dk/p3/?v

Her i Vestjylland og Nordjylland høres han konstant. En dag observerede jeg
at der var tysk slager næsten hele tiden. Der var en dag hvor der kom mindst
4 tyske slagere i timen. Tror Hansi var halvdelen af gangene.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-04-10 22:55

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hansi har slet ikke været spillet på P3, den seneste uge. Er det ikke
> [...]

Jeg havde nu også forstået det sådan, at hans musik, mere var til P4.... Er
dette rigtig, så er det ikke spor underligt.

M.V.H....Benny..

Fra : Steen

Dato : 15-04-10 11:31

In article <4bc5fea1$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
Henning Jensen <h_b_j@yahoo.com> wrote:

> Hansi har slet ikke været spillet på P3, den seneste uge. Er det ikke
> underligt?
>
> http://www.dr.dk/p3/?v
>
> Henning.

Hansi - er det ikke den seneste virus?
Jeg kender ingen der har fået skidtet på deres computer endnu, men man
kan vist få renset ud, ved at man vedvarende hører mørk og høj rock i en
måneds tid. Så skulle faren vist være drevet over

Fra : Henning Jensen

Dato : 15-04-10 11:59

On 15-04-2010 12:30, Steen wrote:

> Hansi - er det ikke den seneste virus?

Jo, men den kan nemt fjernes med et hansivirus program.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 15-04-10 12:19

Henning Jensen skrev:

> Jo, men den kan nemt fjernes med et hansivirus program.

LOL

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-04-10 14:45

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> LOL

Det står dig da frit for at lytte til en skærebrænder, hvis det er det du
synes lyder så dejligt.

Hilsen Åge

Fra : Steen

Dato : 15-04-10 14:18

In article <4bc6f155$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
Henning Jensen <h_b_j@yahoo.com> wrote:

> Jo, men den kan nemt fjernes med et hansivirus program.
>
> Henning.

Den var go'

Fra : J

Dato : 15-04-10 14:23

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Den var go'

Nej.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-04-10 14:50

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Den var go'

Jeg kan næsten ikke styre min latter. Ihhhhhhhh... hvor var det dog morsomt.
Nejjjjjjjj altså, hvor var det skægt. Ihhh altså grine grine grine. Neejjjj
hvor sjovt. Oh hohoho.

Hilsen Åge

PS: Der kan forekomme ironiske overtoner i ovenstående indlæg.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-04-10 14:43

´
> [...]
> kan vist få renset ud, ved at man vedvarende hører mørk og høj rock i en
> måneds tid. Så skulle faren vist være drevet over

Helt klart. Høj rock i en måned og faren for at kunne høre noget som helst
er drevet over. Man har herved påtaget sig en vedvarende uhelbredelig
høreskade. Der er ingen fare for at man nogensinde vil kunne kom til at høre
noget som helst igen, resten af sit liv.

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-04-10 14:45

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> [...]
> høreskade. Der er ingen fare for at man nogensinde vil kunne kom til at høre
> noget som helst igen, resten af sit liv.

ja fordi høj slager bimmel er meget bedre .. lyd er lyd din klaphat ...

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-04-10 14:51

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> ja fordi høj slager bimmel er meget bedre .. lyd er lyd din klaphat ...

Du kan selv være en klaphat, din ildslukker

Fra : J

Dato : 15-04-10 14:56

meddelelse news:4bc719bf$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Du kan selv være en klaphat, din ildslukker

Hørt!

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-04-10 15:26

"J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse

> Hørt!

Snakker du med dig selv (m)Åge)?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-04-10 15:27

> Snakker du med dig selv (m)Åge)?

Hov! - Der var Krutte med måsen i frituregryden.

Hilsen Åge

Fra : Steen

Dato : 15-04-10 16:46

In article <4bc71bd6$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
"J" <j@nospam.xy> wrote:

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4bc719bf$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hørt!

I dag har jeg rent faktisk hørt et helt nummer, med omtalte Hansimand.
Det der sælger, må da være den flødeskumsagtige syntetiske orgelmusik,
for nogen nævneværdig sangstemme har fyren da ikke. Det lød lidt som Lis
& Per - bare lidt mere deprimerende. Lidt som TV2 Charlie, bare omsat
til musik.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-04-10 17:50

> [...]
> for nogen nævneværdig sangstemme har fyren da ikke. Det lød lidt som Lis
> & Per - bare lidt mere deprimerende. Lidt som TV2 Charlie, bare omsat

Han er ellers en af verdens bedste sangere.

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-04-10 18:45

Åge Halldorsson skrev:

>Han er ellers en af verdens bedste sangere.

og så kan musikbranchen ikke forstå hvorfor salget af cd'ere falder

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-04-10 21:07

> og så kan musikbranchen ikke forstå hvorfor salget af cd'ere falder
>
> --

Nåeh hvad...det er ikke så længe siden, at Åge udnævnte ham den selvglade
fra Vikingarne som verdens bedste sanger...kan endda huske han hævdede han
var bedre end Elvis

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-10 07:50

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Nåeh hvad...det er ikke så længe siden, at Åge udnævnte ham den selvglade
> fra Vikingarne som verdens bedste sanger...kan endda huske han hævdede han
> var bedre end Elvis

Det må vist være et udslag af kattegrus i øregangene :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-04-10 14:25

> [...]

> fra Vikingarne som verdens bedste sanger...kan endda huske han hævdede han

Åh ja. Det kan jeg godt huske at jeg skrev. Ham Christer Sjøgren, han synger
fantastisk.
Han er også blandt verdens bedste sangere. Faktisk lige så god som Elvis.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-04-10 15:20

meddelelsen news:4bc5ccdb$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Her er en gopd artikkel fra BT, hvor man kan læse lidt om Hansi

http://www.bt.dk/kendte/slagerkongen

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-04-10 15:24