Udfylde visa ansøgning
Fra : Jane

Dato : 15-04-10 21:06

Er der nogen som kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan udfylde en
Application for Schengen Visa.pdf, det er tiladelse til at udfylde den, men
jeg kan ikke skrive noget som helst...jeg har prøvet med Adobe reader og
også Focit reader

Visa application til kina og Thailand også i pdf format kan jeg sagtens
udfylde uden nogen problemer med Adobe reader

Undskyld hvis jeg spørger i en forkert gruppe, men jeg ved ikke hvor jeg
ellers kan spørge

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Gert Krabsen

Dato : 15-04-10 21:49

Jane skrev:
> [...]
> udfylde uden nogen problemer med Adobe reader
>
> Undskyld hvis jeg spørger i en forkert gruppe, men jeg ved ikke hvor jeg

Måske kan du spørge dem, på hvis hjemmeside du har fundet skemaet?

Og ellers give ois adressen til det - ellers er det ikke let for vi
andre at gætte, hvad du har fat i..