Isoleringstæppe
Fra : Morten P

Dato : 15-04-10 11:58

Jeg skal bruge et tæppe med sølvfolie på så det reflektrerer solen og
rockwool i så det beskytter mod frost.

Jeg har set håndværkere lægge dem på rør mm og havefolk henover grus.

Men hvad hedder de og hvor finder man dem??

Fra : Max

Dato : 16-04-10 06:49

Hej Morten

> Men hvad hedder de og hvor finder man dem??

Mon ikke det nærmeste byggemarkede kan hjælpe ?

--
Mvh Max

Fra : K-E. Jensen

Dato : 17-04-10 10:07

Den isolering, man pakker koldtvandsrør ind i, hedder Alu-lamelmåtte og kan
sandsynligvis kun købes hos isoleringsgrossister, men du kan da prøve at
finde et isoleringsfirma. De vil nok godt sælge dig en rulle, de findes i
tykkelserne 20 - 30 - 40 - 50 - 100 mm.

Hilsen

K-E. Jensen
Isolatør

Fra : Morten P

Dato : 18-04-10 13:56

> [...]
> at finde et isoleringsfirma. De vil nok godt sælge dig en rulle, de findes
> i tykkelserne 20 - 30 - 40 - 50 - 100 mm.

Tak!

Det hjælper mig et godt skrid på vejen med firma og navn på produktet

Nu skal de nok lykkes