Hvor købes "minestrimmel"?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 15-04-10 05:39

Tænk, jeg mindes at have spurgt før, men kan ikke finde indlægget.

Hvor køber man en rulle "minestrimmel". Tynd plast, ca. 5 cm. bred og
findes i mange farver og striber. Bruges bl.a. til nedgravning sammen
med kabler, afmærkning af havarerede biler m.m.

Harald Nyborg har det ikke - i Viborg, thivertifald.

Fra : ceroy

Dato : 15-04-10 08:49

"Kurt Hansen" <kurt@defekt.dk> skrev i melding
> [...]
> med kabler, afmærkning af havarerede biler m.m.
>
> Harald Nyborg har det ikke - i Viborg, thivertifald.

Prøv denne:
http://www.backner.dk/contents/da/d95.html

Fra : Kurt Hansen

Dato : 15-04-10 19:56

Thu, 15 Apr 2010 09:48:59 +0200 skrev ceroy:

>"Kurt Hansen" <kurt@defekt.dk> skrev i melding

>Prøv denne:
>http://www.backner.dk/contents/da/d95.html

Yes!!! 500 meter for 122 spæn. Det er den! Takker

Fra : Kurt Hansen

Dato : 15-04-10 19:57

Nå, den glap åbenbart. Here we go again:

Fra : Martin Bak

Dato : 15-04-10 08:50

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Kurt Hansen

Dato : 15-04-10 17:25

Thu, 15 Apr 2010 09:49:59 +0200 skrev Martin Bak:

>"Kurt Hansen" <kurt@defekt.dk> skrev i en meddelelse

Ja, jeg vidste at jeg havde spurgt før. Tak for linket.

I den gamle tråd henvises til Harald Nyborg. Forleden spurgte jeg i
deres afdeling i Viborg og kvinden bedyrede, at i de 22 år hun havde
været ansat, havde de aldrig haft sådan noget.

Nu vil jeg ta' ud og foreholde hende de nøgne kendsgerninger

Fra : Kurt Hansen

Dato : 15-04-10 19:12

Thu, 15 Apr 2010 18:24:32 +0200 skrev Kurt Hansen:

> [...]
>været ansat, havde de aldrig haft sådan noget.
>
>Nu vil jeg ta' ud og foreholde hende de nøgne kendsgerninger

Arrrgh, 199 kr. for 50 meter. Det må være noget kraftigere end det jeg
efterlyser. Den helt ynde plast, som man bruger til afmærkning på
byggepladser, af bilvrag i vejsiden o.a. Jeg skal bruge mange hundrede
meter, så denne er for dyr i drift.

Fra : Menabra

Dato : 15-04-10 09:40

"Kurt Hansen" <kurt@defekt.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> med kabler, afmærkning af havarerede biler m.m.
>
> Harald Nyborg har det ikke - i Viborg, thivertifald.

Hej

Det kan hedde markeringsbånd eller kabeldæk : prøv at søge.
Købes f.eks. her :
http://www.el-grossisten.com/products/productlist.aspx?searchtext=b%c3%a5nd

mvh
Menabra

Fra : CC

Dato : 15-04-10 18:28

"Menabra" skrev i meddelelsen

> Det kan hedde markeringsbånd eller kabeldæk : prøv at søge.
> Købes f.eks. her :
> http://www.el-grossisten.com/products/productlist.aspx?searchtext=b%c3%a5nd

Husk nu at der er forskel på nedgravningsdybden, når du bruger
markeringsbånd eller kabeldæk.

Fra : Rosendal

Dato : 18-04-10 15:03

> [...]
> med kabler, afmærkning af havarerede biler m.m.
>
> Harald Nyborg har det ikke - i Viborg, thivertifald.

Det kan også købes her :
http://www.carl-ras.dk/e-shop/sikkerhedsudstyr/afspaerring/afspaerringsbaand/afmaerkningsbaand/