Resette P-Watch efter batteriskift?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 15-04-10 22:52

Efter sidste batteriskift på bilen skrev min P-Watch FS01 détte i
displayet:

--:--

selv efter en dags stop og start.

Sidste gang jeg havde batteriet koblet fra var der ingen problemer.

Med den éne knap der er på bagsiden har jeg manuelt indstillet tiden,
og P-watch'en virker da nu osse - so far.

....men hvordan kontrollerer jeg at den er koblet på Frankfurts
radiosender?

Manuellen har jeg ikke umiddelbart adgang til og på nettet kan jeg på
P-Watchs hjemmeside kun downloade en nyere udgave af manuellen.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Andersen [3650]

Dato : 16-04-10 06:35

Hans Paulin (6310) har bragt dette til verden:
> [...]
>
> Manuellen har jeg ikke umiddelbart adgang til og på nettet kan jeg på
> P-Watchs hjemmeside kun downloade en nyere udgave af manuellen.

Der er et antenne ikon i displayet. Hvis du ser det så er der
forbindelse.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 16-04-10 05:31

Andersen [3650] forklarede den 16-04-2010:

Nårh ja - dét der Y ; det er der

Dejligt - tak for det

Hans
www.zofiaoghans.dk