Thansen styrer !
Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 15-04-10 16:38

Havde fundet og købt et par fede dæk til slæden på daekonline.dk.
Havde set at der var adskillige "lokale" montører, der alle kunne montere på
18" alu.
Alle med en pris på ca. 150,- på hjul.

Da jeg så skulle have bestilt tid hos een af dem, viste det sig at INGEN af
dem kunne montere 225x40x18
(det ku' deres maskine ikke lige klare)

Nå, - hvad så ?

Thansen sælger da fælge & dæk i den størrelse, og de reklamerer med at de
monterer for 99, - kr hvis dækkene vel at mærke er købt der.

Så jeg ringede og spurgte til prisen, hvis jeg selv kom med dækkene.

Ja, - men den er da stadig 99,- sagde den flinke mand.

Så op på traileren med dæk & fælge, og vupti !

Flot monteret, afbalanceret, lagt på plads på traileren.
De gamle dæk bortskaffet.
En regning på 396,-

Så bliver det ikke meget bedre.

Jan Selchau-Hansen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 15-04-10 17:11

Jan Selchau-Hansen skrev:
> [...]
> Så op på traileren med dæk & fælge, og vupti !
> Flot monteret, afbalanceret, lagt på plads på traileren.

Og det du lige har skrevet her er, gruppen til trods, mere værd for dem
end det de har sat til ved at montere dine dæk til deres lavpris.

Og sådan hænger verden jo sammen.

Fra : Søren M

Dato : 15-04-10 17:16

> Og det du lige har skrevet her er, gruppen til trods, mere værd for dem
> end det de har sat til ved at montere dine dæk til deres lavpris.
>
> Og sådan hænger verden jo sammen.

det der på godt gamledaws hedder service .. og 1 glad kunder er bedere end
10 dårlige kunder
var der blot mere af det ..

/Søren M

Fra : Kurt Hansen

Dato : 15-04-10 17:56

Thu, 15 Apr 2010 18:15:50 +0200 skrev Søren M:

>"Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev i en meddelelse

>det der på godt gamledaws hedder service .. og 1 glad kunder er bedere end
>10 dårlige kunder

Yep!

>var der blot mere af det ..

Det er det vel, men vi glemmer bare at huske det og fortælle det til
andre?

Hvis jeg får en god service bare en enkelt gang og ikke i mellemtiden
oplever det modsatte, er jeg ret trofast over for forretninger, der af
et redeligt hjerte sætter kunden i centrum - ikke kun med gustent
overlæg, men fordi det er sådan de kan lide at drive deres virksomhed.

Denne dyd hører til det der hadder "godt, gammeldags købmandsskab",
som desværre er trængt i baggrunden - godt hjulpet af kunderne, som
bare vil have billigere og billigere priser.

Fra : Brian

Dato : 15-04-10 17:43

"Jan Selchau-Hansen" <mit_fornavn@mit_efternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Så bliver det ikke meget bedre.

Reelt set har det nok været en fejl, men skidt pyt

Derudover synes jeg altså ikke at servicen i T-Hansen er så ringe, som den
bliver gjort til - de sælger bare meget skrammel.

/Brian

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 15-04-10 22:40

> [...]
>
> Så op på traileren med dæk & fælge, og vupti !
>
> Flot monteret, afbalanceret, lagt på plads på traileren.

Jo, det gør det så :)

Sidste år havde jeg investeret i et par sommerdæk op imod sommerferien - hos
Daekonline. Jeg havde også set de 150 kr. pr. fælg og havde både problemer
med størrelsen (samme som din) og at det var sommerferie - flere stod i en
eller anden lufthavn eller på en eller anden strand sydpå. Og THansen ville
ikke montere til den pris du nævner når de ikke var købt der.

Jeg ringede fra Herodes til Pilatus, og endte så med at køre ned på et
lokalt værksted i en lille landsby uden for Esbjerg - jeg kunne komme igen
kl. 14 så det gjorde jeg så.14.45 var jeg på vej ud af døren og havde da
betalt 285 kr. for udskiftningen og de sædvanlige 4 nye ventiler.

Der gik flere dage før mit smil var væk :)

--
Per

Fra : Ralph K

Dato : 16-04-10 23:46

Det kunne måske også tyde på at de ikke har en skid at lave og
alt de kan tjene penge på er velkomment.
Måske mere realistisk end den med god service

Fra : Armand

Dato : 17-04-10 02:09

Ralph K skrev:
> Det kunne måske også tyde på at de ikke har en skid at lave og
> alt de kan tjene penge på er velkomment.
> Måske mere realistisk end den med god service

Det er vel ikke TanteHansen selv der står og vrider dæk på i baglokalet!
Her i byen gør SDS arbejdet for dem (og har efter sigende tre maskiner
ekstra, alene for at holde trit med Tantens salg ), og derfor ville
man også kunne komme ind fra gaden hos dém med samme fælgdimensioner!

--
Armand.