Advokat med arveret som speciale
Fra : HamSelv

Dato : 14-04-10 11:58

Hej!

Nogen der kan anbefale en *god* advokat, med speciale i arveret?
Gerne lidt "terrier-agtig"

Helst i Nordsjælland

Fra : Jet

Dato : 14-04-10 23:58

On 14 Apr., 13:57, HamSelv <news@_FJERN_v0.dk> wrote:
> Hej!
>
> Nogen der kan anbefale en *god* advokat, med speciale i arveret?
> Gerne lidt "terrier-agtig"
>
> Helst i Nordsj lland

Jeg har brugt Scheibel i Hillerød til at inddrive en gæld i Jylland,
men firmaet har mange ansatte advokater også i arveret

Fra : Kert Rats

Dato : 15-04-10 14:12

"Jet" <jetrotte@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg har brugt Scheibel i Hillerød til at inddrive en gæld i Jylland,
men firmaet har mange ansatte advokater også i arveret
**********

Jeg bruger advokatfimaet Hesselholt, se på http://www.hesselholt.dk. Dem har
jeg været tilfredse med, og de er godt inde i arveret.

Desværre ligger de i Ballerup.

Venligst

Kert Rats

Fra : J

Dato : 15-04-10 14:24

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg bruger advokatfimaet Hesselholt, se på http://www.hesselholt.dk. Dem
> har jeg været tilfredse med, og de er godt inde i arveret.

Hvis de ligger for langt borte, kan man vel telefonere eller telegrafere?

Fra : Kert Rats

Dato : 15-04-10 14:30

"J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse

> "Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse

> Hvis de ligger for langt borte, kan man vel telefonere eller telegrafere?

Jeg har hørt om noget nymodens - e-mail, hedder det - som man måske også kan
benytte

Venligst

Kert Rats

Fra : HamSelv

Dato : 16-04-10 06:30

HamSelv <news@_FJERN_v0.dk> skrev i news:4bc59f9c$0$36578
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hej!
>
> Nogen der kan anbefale en *god* advokat, med speciale i arveret?
> Gerne lidt "terrier-agtig"
>
> Helst i Nordsjælland

Tak for forslag.

Og nej, man kan ikke møde i fx skifteretten i Helsingør pr. email