online køb i New Zealand
Fra : Peter K

Dato : 14-04-10 06:24

Hej

Jeg bor i øjeblikket i New Zealand.

Fornylig har jeg bestilt nogle varer online (en new zealandsk web-butik), og
betalt med mit visa/dankort. Butikken har hævet pengene fra min konto, men
desværre har de sendt de forkerte varer.

Indtil videre, virker det som om butikken ikke gider rette deres fejl.

Er det muligt at få min bank (danske bank i Danmark) eller måske visa, til
at tilbageføre beløbet hvis ikke jeg kan få butikken til at sende mig de
bestilte varer? Jeg tror godt man kunne det, hvis jeg boede i Danmark og det
var en dansk web-butik, men jeg er ikke så sikker nu jeg bor i New Zealand
og det er en new zealandsk butik.

tak,
Peter

Fra : Jet

Dato : 15-04-10 16:05

On 14 Apr., 08:24, "Peter K" <pe...@parcelvej.dk> wrote:
> [...]
>
> Fornylig har jeg bestilt nogle varer online (en new zealandsk web-butik), og
> betalt med mit visa/dankort. Butikken har h vet pengene fra min konto, men
> desv rre har de sendt de forkerte varer.
>
> Indtil videre, virker det som om butikken ikke gider rette deres fejl.
>
> Er det muligt at f min bank (danske bank i Danmark) eller m ske visa, til
> at tilbagef re bel bet hvis ikke jeg kan f butikken til at sende mig de
> bestilte varer? Jeg tror godt man kunne det, hvis jeg boede i Danmark og det
> var en dansk web-butik, men jeg er ikke s sikker nu jeg bor i New Zealand

Du skal udfylde en INDSIGELSESBLANKET bør kunne hentes elektronisk
i din bank og fremsendes elektronisk igen.
Du kan have en scanned underskriftsfil liggende og COPY-INDSÆT din
underskrift, så er den klaret.

Fra : Jet

Dato : 15-04-10 16:05