Stones sang
Fra : Eva Schmidt

Dato : 12-04-10 21:41

Allan, det må vist være et spørgsmål til dig.

Jeg har aldrig været den store RS-fan, men der var en sang, som jeg var ret
vild med - og jeg kan ikke huskle, hvad den hedder.

Det er ikke et af deres store hits, såvidt jeg da husker, og jeg mener, at
det er er nummer, der også er indspillet af andre.
(Tror ikke, det er en sang, de selv har skrevet)

Det er ikke meget at gå efter, men hvis du har nogle forslag, så er der
måske en klokke, der ringer.

mvh Eva

--
mvh Eva Schmidt

Fra : Allan Krautwald

Dato : 12-04-10 21:48

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (Tror ikke, det er en sang, de selv har skrevet)
>
> Det er ikke meget at gå efter, men hvis du har nogle forslag, så er der

Det er sørme ikke meget at gå efter. Har du nogen fornemmelse af hvor gammel
den er....en bid tekst....eller lidt om hvordan den lyder.
De har vel indtil videre indspillet 400-500 numre, så der er en del af gå
efter

Fra : Eva Schmidt

Dato : 12-04-10 21:53

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> gammel den er....en bid tekst....eller lidt om hvordan den lyder.
> De har vel indtil videre indspillet 400-500 numre, så der er en del af gå

Nej, der var ikke meget at gå efter - og lige da jeg havde sendt indlægget,
kom jeg i tanke om, hvad den hedder *GG*

"You better move on" - ved du, hvornår den er fra?

Jeg kan forresten også meget godt lide "Angie" med dem

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 12-04-10 22:13

> Nej, der var ikke meget at gå efter - og lige da jeg havde sendt
> indlægget, kom jeg i tanke om, hvad den hedder *GG*
>
> "You better move on" - ved du, hvornår den er fra?

Den må være fra 1964 og Peter Belli indspillede den også dengang.

> Jeg kan forresten også meget godt lide "Angie" med dem

Ja det er også et godt nummer

http://www.youtube.com/watch?v=cmLrSXQ9f44

http://www.youtube.com/watch?v=JMkFjYRWM4M&feature=fvw