ÅGE - Schlagerkonge vælter den danske hitl~
Fra : Per

Dato : 09-04-10 15:00

Se her lige vand på din mølle

http://politiken.dk/kultur/musik/article943059.ece?cmpid=ni1063

mvh. Per

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-04-10 15:06

Per skrev:

>ÅGE - Schlagerkonge vælter den danske hitliste

åge har skrevet det _så_ mange gange, at hitlister kan man ikke regne med.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Allan Krautwald

Dato : 09-04-10 16:24

> åge har skrevet det _så_ mange gange, at hitlister kan man ikke regne med.
>
> --

Ja det er totalt svindel, så Hansi Hinterhüler har sikkert kun solgt 5
eksemplarer på Fur og omegn

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-04-10 17:53

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Ja det er totalt svindel, så Hansi Hinterhüler har sikkert kun solgt 5
> eksemplarer på Fur og omegn

Ja ok. Det kan vi da godt sige. Men det må jo så betyde, at de andre på
hitlisten må have solgt endnu færre, altså 4 eksemplarer og derunder
HAHAHAH

Den havde vi nok ikke lige gennemtænkt. Hwa? - hehe

Hilsen Åge

Fra : Michel

Dato : 09-04-10 15:48

Hej,

> Se her lige vand på din mølle

Jeg har såmænd for mange år siden købt en opsamling med Hansi Hinterseer, da
jeg synes, han laver udmærket musik. Man er vel proaktiv . Og så er han
i diverse shows også yderst sympatisk (nej, jeg ikke til fyre, så jeg holder
mig til ordet "sympatisk" :.-).

I øvrigt ganske spændende, at en cd, hvor sangene er sunget på tysk, har
nået en førsteplads. Det er vist kun tidligere sket i midten af 70'erne,
hvor den nu hedengangne Freddy Brech jo formåede at skubbe sin første plade
ned til andenpladsen, da hans nye udkom og røg direkte ind som nr. 1. Jeg
har i øvrigt haft fornøjelsen at interviewe ham, da han for nogle år siden
sammen med Astrid var i det storkøbenhavnske, og da jeg var den eneste, der
kunne tale forholdsvis godt tysk på en lokalradio, så blev jeg den udvalgte.
I øvrigt kunne han udmærket engelsk viste det sig Men min del af
interviewet blev på tysk, da jeg var skræmt fra vid og sans, og så går det
altså bedre for mig på tysk end på engelsk. Men det var et sidespring, og
det stopper nu!

Men nyd hans "Ein schneeweisses Brautkleid", som er noget af det bedste han
har lavet:
http://www.youtube.com/watch?v=ghq_Fea4zPc

Mange weekend-hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-04-10 16:08

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i meddelelsen

> I øvrigt ganske spændende, at en cd, hvor sangene er sunget på tysk, har
> nået en førsteplads. Det er vist kun tidligere sket i midten af 70'erne,

Ja, det må jeg nok sige. Det er utroligt. At kunne storme hitlisten, selv om
man er udsat for landsomfattende radioboycot.
Det er fantastisk. Men man læser jo også flere steder at slagermusikken
stormer frem i Danmark og aldrig har været mere
populær end nu. TV2-reklamer flyder efterhånden også over med reklamer for
slager-cder.
Og i Horsens bliver nu indvaderet af tysk slager. Denm er blevet
Danamrks nye slager-by.

Forresten er det kun få måneder siden hitlisten sidst blev stormet af tysk
slager. Det var cd-en "De Største Tyske Slager Hits". Dengang skrev man

CITAT START Beskrivelse af De Største Tyske Schlager Hits
Tysk schlager musik er altid været elsket af mange danskere - men i
netop disse år oplever genren en kraftig fremgang og faktisk har tysk
schlager ALDRIG været større end det er i dag.
CITAT SLUT

http://www.gucca.dk/cd-album/de-stoerste-tyske-schlager-hits_31857.php

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 09-04-10 16:24

On 09-04-2010 17:07, Åge Halldorsson wrote:

> [...]
> Det er fantastisk. Men man læser jo også flere steder at slagermusikken
> stormer frem i Danmark og aldrig har været mere

Hvor mange CD'er har du været nød til at købe for at få ham derop?

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 09-04-10 16:28

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvor mange CD'er har du været nød til at købe for at få ham derop?
>
> Henning.

Husk nu at Åge mener at hitlister er svindel

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-04-10 17:33

Allan Krautwald skrev:

> Husk nu at Åge mener at hitlister er svindel

Jeg husker, at Åge har ment, at de officielle salgslister undervurderede
salget i yderområder eller af bestemte genrer. Måske tog han fejl. Men
har du nogen grund til at tro, at førstepladsen på den aktuelle liste
ikke afspejler, at cd'en har solgt flere eksemplarer end konkurrenterne?

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-10 17:44

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg husker, at Åge har ment, at de officielle salgslister undervurderede
> salget i yderområder eller af bestemte genrer.

Åge har hårdnakket påstået 10.000 gange, at folk der lytter til
schlagermusik ikke køber CD'er, ikke laver downloads, men udelukkende ser
TV-shows. Denne påstand er så hermed endegyldigt aflivet som et falsum.
Lad os huske det, når Hr. Hinterseher ikke længere ligger på listen

Fra : Jensen

Dato : 10-04-10 09:15

On Fri, 9 Apr 2010 18:44:24 +0200, "Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote:

> [...]
>TV-shows. Denne påstand er så hermed endegyldigt aflivet som et falsum.
>Lad os huske det, når Hr. Hinterseher ikke længere ligger på listen

Jeg er overbevist om, at det er folk, som har været på udkig efter den
perfekte hadegave, der har købt netop den CD.

Det kan selvfølgelig også være Åge, der har taget en 10-dobbelt vagt ved
Skurets 'glory-hole', så han godt øm i mundtøjet har kunnet købe alle 3
eksemplarer i Brugsen.

Og "vi" ved jo alle, at når Brugsen i Åges "baghave" melder udsolgt, så er
det sådan over hele Danmark...

--
Thomas

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 10-04-10 09:33

Jensen skrev:

> Det kan selvfølgelig også være Åge, der har taget en 10-dobbelt vagt ved
> Skurets 'glory-hole', så han godt øm i mundtøjet har kunnet købe alle 3
> eksemplarer i Brugsen.

Du er langt ude.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Allan Krautwald

Dato : 09-04-10 18:30

> [...]
> du nogen grund til at tro, at førstepladsen på den aktuelle liste ikke
> afspejler, at cd'en har solgt flere eksemplarer end konkurrenterne?

Næeh det er jo ikke mig, der har påstået, at schlagermusikken havde en
skjult salgstal eller lignende. Førstepladsen er sikkert helt så meget
nummer 1 som andre, der har indtaget placeringen.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-04-10 14:07

> Næeh

Nåeh

> det er jo ikke mig, der har påstået, at schlagermusikken havde en skjult
> salgstal eller lignende.

Men det har den jo altså. Måske ikke liiige Hansi og sådan nogle mega-store
navne. En hel masse af det andet købes på alle mulige markeder og
tankstationer

> Førstepladsen er sikkert helt så meget nummer 1 som andre, der har
> indtaget placeringen.

Helt klart. Selvfølgelig. Udregnet på den måde som man regner det ud på, er
det klart at den har solgt flest, i forhold til de andre. Det er
perlehøns-logik.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-10 15:25

meddelelse news:4bc31b0d$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Men det har den jo altså. Måske ikke liiige Hansi og sådan nogle
> mega-store navne. En hel masse af det andet købes på alle mulige markeder
> og tankstationer

Og en hel masse rockmusik hentes her: http://www.myspace.com/
og her: http://www.bandbase.dk/

Det siger stadig ikke en dyt om hvad der er populært i den brede befolkning,
men der er en klar linje fra dem der topper på disse sites, til hvad der når
hitlisterne.
Undergrund er og bliver undergrund, og populærmusik afspejles kun i
salgstal. Det er da logik for høns. Men godt vi har undergrunden, ellers var
der jo intet at tage af til at blive de kommende års populære navne.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-04-10 17:11

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Undergrund er og bliver undergrund,

Ja P3 og sån

> og populærmusik afspejles kun i salgstal.

Det skal du da ikke bestemme

> Det er da logik for høns.

At du da skal bestemme det?, er det logik - NÅ! - Tak for kaffe!

> Men godt vi har undergrunden,

Ja, P3 skal selvfølgelig også være her

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-10 17:21

meddelelse news:4bc34624$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ja P3 og sån

Jeg har sgu mødt bordplader med en højere IQ end dig

> Det skal du da ikke bestemme

Nej, det gør jeg heller ikke. Det har en samlet musikbrance bestemt. Men ok,
de ved jo heller ikke noget om musik.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 12-04-10 17:16

> Undergrund er og bliver undergrund, og populærmusik afspejles kun i
> salgstal. Det er da logik for høns. Men godt vi har undergrunden, ellers
> var der jo intet at tage af til at blive de kommende års populære navne.

Ja det er da klart. Tag et forholdsvist nyt navn som Volbeat, de spillede på
meget ydmyge steder for få år siden. I december spillede de bl.a. i Madison
Square Garden i New York
Langt de fleste navne har være underground før de kom overground.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-04-10 08:37

> [...]
> du nogen grund til at tro, at førstepladsen på den aktuelle liste ikke
> afspejler, at cd'en har solgt flere eksemplarer end konkurrenterne?

Måske skulle man snarere udtrykke det således, at der næppe var noget salg
overhovedet, i yderområderne... Da pladerne meget sjældent kom derud.... Det
gælder ikke bare Schlager, men også mange andre genrer. De kommer ganske
enkelt ikke ud i butikkerne... Jeg kan godt finde på masser af grunde til,
at det er sådan.. Men jeg må jo nok hellere lade være... Egentligt kender de
fleste dem sikkert allerede i forvejen.

Det er mit gæt på, hvorfor hitlisterne altid viser, at Rock sælger så godt i
forhold til alt andet... Alt andet, kan nemlig dårligt købes.

Jeg havde da også regnet med, at Hansi ville ramme hitlisten, for til min
store forbavselse, har jeg set den flere gange i butikkerne, selv her.

Så Åge har jo, set fra en lidt skæv vinkel, lidt ret, når han påstår, at
listen ikke afspejler, hvad folk har lyst til at købe, men mere viser, hvad
de har haft muligheder for at købe.... Og set i det lys, det der IKKE kan
købes, kommer heller ikke på hitlisten. Og det er faktisk lidt synd, for
holder man en genre ude, rammer man jo også alle andre genrer.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-04-10 17:48

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Hvor mange CD'er har du været nød til at købe for at få ham derop?
>
> Henning.

Hehe, fornemmer jeg en surhed over slagermusikkens fremgang ?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 09-04-10 17:52

On 09-04-2010 18:47, Åge Halldorsson wrote:

> Hehe, fornemmer jeg en surhed over slagermusikkens fremgang ?

Nej, tværtimod, det glæder mig. Og jeg er overbevist om, at han
forbliver på toppen i mange uger.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 09-04-10 18:33

> Nej, tværtimod, det glæder mig. Og jeg er overbevist om, at han forbliver
> på toppen i mange uger.
>
> Henning.

Hæ hæ

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-10 17:58

meddelelse news:4bbf5a29$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hehe, fornemmer jeg en surhed over slagermusikkens fremgang ?

Næh, hvorfor skulle vi dog det?
Du fornemmer bare undren over at schlagermusik sælges som CD og download,
når du i årevis har hylet op om at det ikke lod sig gøre, fordi dem der
lytter til det kun ser TV-shows.
Men så alligevel, ingen undren over at du er fuld af varm luft, for det har
du jo altid været.

Men tillykke til Hr. Hinterseher med førstepladsen, den skal være ham vel
undt. Godt med noget alsidighed i det samlede billede. (Hint:
http://www.ordbogen.com/opslag.php?dict=auto&direction=ddno&word=alsidig#ddno

Fra : Allan Krautwald

Dato : 09-04-10 18:32

> [...]
> lytter til det kun ser TV-shows.
> Men så alligevel, ingen undren over at du er fuld af varm luft, for det

Ja det er jo netop det.
Men enkelt god placering til hr. Hinterhüler ændrer ikke en pind på
hovedtendensen...prøv lige at obervere, hvad der ellers ligger på listen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-04-10 18:49

> Men enkelt god placering til hr. Hinterhüler ændrer ikke en pind på
> hovedtendensen...

Nej, det er klart

> prøv lige at obervere, hvad der ellers ligger på listen

Jajaja , rolig nu! - hwa med selv lige at kigge på om de andre navne er
udsat for landsomfattende kommerciel og statsstøttet (DR/Tv2) radio-og
tv-boycot ?
Jeg synes det er extremt flot at et slagernavn, under de betíngelser kan
storme 1.pladsen i 2. hug.

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-04-10 18:35

> [...]
>
> Men tillykke til Hr. Hinterseher med førstepladsen, den skal være ham vel
> undt. Godt med noget alsidighed i det samlede billede. (Hint:

Han er da altid bedre end Rasmus Seebach - hvordan han har kunnet holde sig
på 1. pladsen så længe er mig en gåde.

Men navnet hjælper måske?

mvh Eva

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-10 18:43

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Han er da altid bedre end Rasmus Seebach - hvordan han har kunnet holde
> sig på 1. pladsen så længe er mig en gåde.

Jeg bryder mig ikke om nogen af dem.

> Men navnet hjælper måske?

Mon ikke?

Fra : Henning Jensen

Dato : 09-04-10 19:20

On 09-04-2010 19:35, Eva Schmidt wrote:

> Han er da altid bedre end Rasmus Seebach - hvordan han har kunnet holde
> sig på 1. pladsen så længe er mig en gåde.

Nu taber jeg alt for dig.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-04-10 20:30

> Nu taber jeg alt for dig.
>
> Henning.

Det kan jeg såmænd godt leve med, hvis du er begejstret for Ramus Seebach

Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 09-04-10 20:41

On 09-04-2010 21:29, Eva Schmidt wrote:

> Det kan jeg såmænd godt leve med, hvis du er begejstret for Ramus
> Seebach

Jeg har på det sidste godt bemærket, at du prøver at skubbe Grillmutter
ud af skuret.

http://www.youtube.com/watch?v=BJY8PZTgnZ0&feature=related

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-04-10 21:41

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Nu taber jeg alt for dig.
>
> Henning.

Er i ved at slå op ?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 09-04-10 21:46

On 09-04-2010 22:41, Åge Halldorsson wrote:

> Er i ved at slå op ?

Jeg gir' ikke op så let. Så du har ikke vundet endnu.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-04-10 16:18

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i meddelelsen

> Men nyd hans "Ein schneeweisses Brautkleid", som er noget af det bedste
> han har lavet:
> http://www.youtube.com/watch?v=ghq_Fea4zPc

Arhhhh..... Udmærket sang, men hvad med denne her:
http://www.youtube.com/watch?v=oQ5HPUFFvRI
og denne http://www.youtube.com/watch?v=9-AK0Merfsk&feature=related

og der er jo også SKI TWIST.
http://www.youtube.com/watch?v=pgiYI9vc5P8&feature=related

Dejligt at Thy, Mors og Salling kører uden slagerboycot i kommerciel
lokalradio. Her hører vi ham
tit i radioen.

Forresten skægt at læse når musikgenierne fortæller at slagermusikken er ved
at forsvinde, jo mere den stormer frem.

Hilsen Åge

Fra : Bo Armand

Dato : 09-04-10 17:03

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eneste, der kunne tale forholdsvis godt tysk på en lokalradio, så blev jeg

Undskyld, men glemmer du ikke NDW?

Der ikke bare satte sig på 1 pladser i Tyskland, i første halvdel af
80'erne, men også satte sig grundig på de udenlandske hitlister. Og self.
sunget på tysk.

Lidt tilbageblik hvis det er glemt
http://www.ichwillspass.de/ndw/historie/charts/charts1.htm

Hilsen Bo Armand

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-04-10 17:11

Bo Armand <bo_armand@hotmail.com> wrote:

> "Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i en meddelelse

> Undskyld, men glemmer du ikke NDW?

Rammstein har også haft noget oppe af vende .. mener de nåede op på nr.
2

/thomas

Fra : J

Dato : 09-04-10 16:23

> Se her lige vand på din mølle
>
> http://politiken.dk/kultur/musik/article943059.ece?cmpid=ni1063

Det viser blot, at det hr. Åge skriver er korrekt.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 09-04-10 16:29

"J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse

> Det viser blot, at det hr. Åge skriver er korrekt.

Næppe.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-04-10 18:11

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Se her lige vand på din mølle

Skal vi ikke sige "Vand på slagermusikkens mølle?"

> http://politiken.dk/kultur/musik/article943059.ece?cmpid=ni1063

Jeg skal love for hele pressen incl. eletroniske presse går helt amok om det
der med slagermusikken som stormer frem.

Ekstra Bladet: http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article1326852.ece
Jyllands Posten: http://kpn.dk/popmusik/article2033560.ece
Jydske Vestkysten:
http://www.jv.dk/artikel/859010:Gossip--Schlagerkonge-vaelter-dansk-hitliste?image=0#image
Politiken: http://politiken.dk/kultur/musik/article943059.ece?cmpid=ni1063
TV2:
http://www.tv2fyn.dk/article/225843:Schlagerkonge-vaelter-dansk-hitliste
Danmarks Radio: http://www.dr.dk/Nyheder/AlleNyheder/#news27
DR kultur: http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2010/04/09/122317.htm

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-10 18:46

meddelelse news:4bbf5fb8$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg skal love for hele pressen incl. eletroniske presse går helt amok om
> det der med slagermusikken som stormer frem.

Du mangler helt klart evnen til at læse og forstå.
Der står ikke et ord om at schlagermusikken stormer frem, men de forholder
sig alene til at ét enkelt album er røget ind på hitlisterne. Snak lige om
proportionsforvrængning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-04-10 18:53

> men de forholder sig alene til at ét enkelt album er røget ind på
> hitlisterne.

Hvis man stormer 1.pladsen, så må det jo være fordi man storemer frem. Det
er jo exceptionelt at det kan ske.
Det plejer jo ikke at ske. Det er jo nyt at det kan ske. I takt med genrens
voldsomme fremgang i Danmark.
Der er jo nok en grund til at Horsens har udviklet sig til Danmarks nye
schlager-by

> Snak lige om proportionsforvrængning.

Nej, det gider jeg ikke

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 09-04-10 19:51

On 09-04-2010 19:52, Åge Halldorsson wrote:

> Nej, det gider jeg ikke
> Hilsen Åge

Prøv at se her Åge: Her kommer hit's fra en helt anden kant.
Det kan jo godt, på længere sigt, gå hen og true Hansi Etellerandet.

http://2010tamilmp3songs.blogspot.com/

Tag for dig af retterne og lyt. Ikke dårligt!

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Henning Jensen

Dato : 10-04-10 18:32

On 09-04-2010 16:00, Per wrote:
> Se her lige vand på din mølle

http://nyhederne.tv2.dk/article/29806054/?rss

Åge, mere her....
Har du set, at der er hele to danske fanklubber!!!

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-04-10 18:55

> http://www.youtube.com/watch?v=ju70MVScSws
>
> Åge, mere her....
> Har du set, at der er hele to danske fanklubber!!!
>
> Henning.

Worw det var voldsomt. Nu er det også i TV2-nyhederne. De spiller ham også
konstant i radioen lige i øjeblikket. Nu har jeg hørt ham flere gange i
slager-radioen for Nordjylland. I dag har der været extremt mere tysk slager
end der plejer. Tysk slager er blevet voldsomt stor i Danmark. Men det er jo
også god synge-med-venlig musik. Den har en høj synge-med-faktorværdi.
Der er vist ved at rejse sig en Hansi-bølge, som får tysk slager til at
skylle endnu kraftigere hen over Danmark, end den gør i øjeblikket.
Forresten, du øhh... Henning, skal du ikke fortælle det til Grethe, så
fortæller jeg det lige til de andre slager-interesserede.

Hej alle i andre slagerinteresserede

Har i set, at Hansi Hinterseer har hele 2 danske fanklubber
http://nyhederne.tv2.dk/article/29806054/?rss

Hilsen Åge

PS: Informationer hentet fra Hennning Jensen

Fra : Henning Jensen

Dato : 10-04-10 19:00

On 10-04-2010 19:54, Åge Halldorsson wrote:

> Forresten, du øhh... Henning, skal du ikke fortælle det til Grethe,

Jeg er frygtelig ked af det, for jeg tror, at hun er begyndt at se til
din side.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-04-10 21:29

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> at der er hele to danske fanklubber!!!
>
> Henning.

Jeg kender kun http://hansihinterseer.dk/

Hvad hedder den anden ?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 10-04-10 23:58

On 10-04-2010 22:28, Åge Halldorsson wrote:

> Jeg kender kun http://hansihinterseer.dk/

Jeg ved det ikke Åge, jeg citerede bare link'et.
Har du prøvet at søge, det må være muligt at finde.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-04-10 08:11

> Jeg ved det ikke Åge, jeg citerede bare link'et.
> Har du prøvet at søge, det må være muligt at finde.
¨
Jeg tror ikke det er muligt, da der kun eksisterer een Hansi-fanklub i
Danmark. Jeg tror det er skrevet af en journalist som ikke er så godt
vidende indenfor slager.
Han/hun har måske set en hjemmeside som skriver en masse pænt om ham og
dermed troet at det var en fanklubside. Dem er der jo nok mange af, da han
er så populær.
Jeg kan forøvrigt ikke læse noget om det med 2 danske fanklubber i nogen
artikkel, som du skriver..

Den offecielle danske Hansi Hinterseer fanklub-side er:
http://www.hansihinterseer.dk/

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 11-04-10 07:46

On 09-04-2010 16:00, Per wrote:
> Se her lige vand på din mølle

Her er nogle links.
Så må du til gængæld stramme dig an, og deltage seriøst i stafetten.

Jeg håber at efterfølgende links, alle virker:

På hans egen webside, er der links til fanklubber i Tyskland, Østrig,
Scweiz, Holland, Belgien, Frankrig og de to danske.

http://www.hansi-hinterseer.at/

Hansi på Facebook:

http://www.facebook.com/pages/Hansi-Hinterseer/64886122039

Hansi's Webshop:

http://astore.amazon.de/hansi-hinterseer-21

Hedi's "Fanclub Danmark":

http://hansihinterseer.dk/

Hedi fra Berlinske Tidende, der fortæller om, hvordan hun 'så lyset':

http://www.berlingske.dk/kultur/mit-liv-fik-mening-igen

Hedi LINNET
Femovaenget 13
DK-6000 KOLDING
Tel.: 0045 / 75 501573
e-mail: hedi@profibermail.dk

Grete IPSEN's fanklub, som jeg kun har fundet en mail-adresse til, så
hende må du maile.
Kirstensvej 7 - Humtum
DK-7600 STRUER
Tel.: 0045 / 97 861774
e-mail: grete.ipsen@kirstensvej.dk
Diese E-Mail-Adresse ist gegen Spambots geschützt! Sie müssen JavaScript
aktivieren, damit Sie sie sehen können.

Tyske fanklubs, (hvori der vistnok er links til flere fanklubs):

http://www.hansi-hinterseer.net/

http://www.kitzbuehel.com/de/a-z/hansi-hinterseer/

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-04-10 08:23

> Så må du til gængæld stramme dig an, og deltage seriøst i stafetten.

Jaja. Skal nok.

> På hans egen webside, er der links til fanklubber i Tyskland, Østrig,
> Scweiz, Holland, Belgien, Frankrig og de to danske.

Jaja. det ved jeg godt han skriver. Eler "han" og "han". Det er jo nok noget
kontorpersonale han har til at vedligeholde hjemmesiden. Der kan derfor
sagtens ske noget
sprog-halløj-misforståelse. Det er fejlagtigt når Hansi Hinterseers
hjemmeside oplyser at der er 2 fanklubber i Danmark. Det er der IKKE.
Det som Hansis hjemmeside-personale har misforstået er, at Grethe Ibsens
hjemmeside er en fanside for tysk slager i almindelighed og ikke specielt
Hansi alene.
Du skriver at dui ikke kan finde hendes hjemmeside, men den er her. hendes
klub hedder "Folkemusikklubben Edelweis":
http://www.123hjemmeside.dk/party-john/12274389

> Hedi's "Fanclub Danmark": http://hansihinterseer.dk/

Det er den eneste officielle danske Hansi-fanklub og den styres af Heidi
Linnnet

> Grete IPSEN's fanklub, som jeg kun har fundet en mail-adresse til, så
> [...]

Det er ikke nødvendigt at maile til hende. Det er nemlig IKKE en fanklub for
Hansi, selv om Hansis hjemmeside skriver det. Det er "Folkemusikklubben

Fra : Henning Jensen

Dato : 11-04-10 08:33

On 11-04-2010 09:22, Åge Halldorsson wrote:

> Jaja. det ved jeg godt han skriver. Eler "han" og "han". Det er jo nok
> noget kontorpersonale han har til at vedligeholde hjemmesiden.

Du er fagmand indenfor området.
Man fornemmer straks, at man har fat i en kender, en specialist.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-04-10 09:12

> Du er fagmand indenfor området.

Arhhhhh..... nu tror jeg liiiigeeee.....

> Man fornemmer straks, at man har fat i en kender,

Århhh. pjat med dig

en specialist.

Men mange tak da.
Jeg kvitterer glad med et par links til et par konkurrerende klubber til den
der "Edelweis-klub.

Her er Østrigerklubben: http://www.puchs-venner.dk/
og her er Sydjydsk Tyroler fanklub: http://www.tyrolerclub.dk/

Håber siderne spreder glæde hos dig

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 11-04-10 09:18

On 11-04-2010 10:11, Åge Halldorsson wrote:

> Håber siderne spreder glæde hos dig

Absolut, jeg er ikke hinterwäldlerisch.

Henning.

--