Baggrundsmusik i radio- og tv-program
Fra : -V-

Dato : 08-04-10 23:57

Jeg har hørt et brudstykke af noget labert, som dels er blevet brugt
som baggrundsmusik i P3's 'Verdens Dårligste Quiz' og dels i optakten
til TV3+'s 'Champions League Goalshow'.

Det drejer sig om et blæsertungt arrangement med noget karakteristisk
horn og nogle langsomme trommer på.

"Tatatataaaa-da-da-da -- d-da-d-d-daaaa" <-- præcis sådan.

Nogle bud på kunstner og titel?

PFT,

-V-

Fra : mopo07ab

Dato : 27-04-10 14:53

On 9 Apr., 07:57, -V- <valdem...@gmail.com> wrote:
> [...]
> horn og nogle langsomme trommer på.
>
> "Tatatataaaa-da-da-da -- d-da-d-d-daaaa" <-- præcis sådan.

--------

Det er RJD2 - Ghostwriter