Søger en sang
Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 08-04-10 18:58

Jeg har fået en sang ind i hovedet , og det er ikke meget jeg har at gå
efter , jeg kan faktisk kun en strofe.

Sangen er helt afgjort fra 70'erne , eller sidst 60'erne.

Det jeg har er "Susie and i sat close today in school"

Susie kan så være stavet Suzie o.s.v

Det er ikke meget, jeg ved det, men håber nogen kan hjælpe, jeg har prøvet
Google men uden held.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-04-10 23:06

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:4bbe192a$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Susie kan så være stavet Suzie o.s.v
>
> Det er ikke meget, jeg ved det, men håber nogen kan hjælpe, jeg har prøvet

Sådan uden at have checket noget....

Kunne det være Secret Service med Oh Susie... ?

M.V.H....Benny..

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-04-10 20:39

"Benny Mortensen" skrev i en meddelelse

> Sådan uden at have checket noget....
>
> Kunne det være Secret Service med Oh Susie... ?

Tak for svaret Benny

Men det er ikke den , men også en fedt nummer.

Men den er også svær når jeg kun har en strofe.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-04-10 08:56

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:4bbf8261$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Tak for svaret Benny
>
> Men det er ikke den , men også en fedt nummer.
>
> Men den er også svær når jeg kun har en strofe.

> [...]

Prøver at lade den rotere et par omgange mere i tomrummet...

Stilen, var det nogenlunde som Secret Service ??

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-04-10 16:37

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

> Susie kan så være stavet Suzie o.s.v

I så fald kan det måske være denne:
http://www.youtube.com/watch?v=ju70MVScSws
(Tra lala la Suzi)

Hilsen Åge

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-04-10 18:39

"Åge Halldorsson" skrev i en meddelelse

> I så fald kan det måske være denne:
> http://www.youtube.com/watch?v=ju70MVScSws
> (Tra lala la Suzi)

Tak svar Åge , men heller ikke den ....en smule langt fra

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen