Columbia Hotel London
Fra : Pernille Højgaard

Dato : 11-04-10 09:38

Hej igen

Er der nogen der kender til Columbia Hotel i London?

På nettet kan jeg læse både positive og knapt så positive anmeldelser af
hotellet, så nu håber jeg på at høre fra nogen der HAR været der.

VH Pernille

--

Livet er for kort til at undgå Pernille

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 20-04-10 13:42

Pernille Højgaard skrev:
> [...]
>
> På nettet kan jeg læse både positive og knapt så positive anmeldelser af
> hotellet, så nu håber jeg på at høre fra nogen der HAR været der.

Prøv
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g186338-d193662-Reviews-The_Columbia-London_England.html

Vi har aldrig følt os snydt af at læse den slags vurderinger.
Alle hoteller har både positive og negative kommentarer, men det
interessante er, om det er ting, der betyder noget for dig.

F.eks. klager mange over, at vores yndlingshotel i London har små
værelser, men det har vi accepteret, og så er resten bare OK

vh

Bjarne