Vaskemaskine Bauknecht was 4350 vil ikke t~
Fra : Leif Hesselberg

Dato : 10-04-10 17:27

Problem med vaskemaskine:
Vasker men stopper programmet Den vil ikke tømme vandet af. Når jeg
åbne nede ved tremmesien
løber vandet vandet ikke ned. Hvad gør jeg for at rense mellem tromle
og tremmesi? Der må være kommet noget i klemme.

mvh

Leif

Fra : ceroy

Dato : 11-04-10 08:19

"Leif Hesselberg" <leif.hesselberg@gmail.com> skrev i melding
[...]

Det har måske kommet noe i pumpen. Les brugsanvisningen.

Fra : Erik Andersen

Dato : 11-04-10 08:52

"ceroy" <roy___@ceroy.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> mvh
>
> Leif
>
> Det har måske kommet noe i pumpen. Les brugsanvisningen.

Jeg vil gætte på at der sidder en mønt på tværs i slangen inden pumpen.
Det har jeg prøvet nogle gange. Det tog oceaner af tid første gang at finde
fejlen, fordi når jeg pustede nedefra, så vendte mønten sig og og åbnede
istedet.
Mvh Erik

Fra : Leif Hesselberg

Dato : 15-04-10 16:47

Jeg brugte to timer og et afløbsrensebånd, fandt to 20-kroner. Fik dog
kun den ene ud, den anden er derinde endnu.
Nu kører den fint.

Leif

Fra : Armand

Dato : 16-04-10 16:15

Leif Hesselberg skrev:
> Jeg brugte to timer og et afløbsrensebånd, fandt to 20-kroner. Fik dog
> kun den ene ud, den anden er derinde endnu.
> Nu kører den fint.

Surt - Derved blev din timeløn halveret til en 10'er

--
Armand.

Fra : N/A

Dato : 16-04-10 16:15