Arabiske klinker?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 10-04-10 18:11

Jeg vil gerne lave et parti i haven med (stærkt) kulørte klinker i
maurisk/arabisk stil. Ikke fliser/klinker med filigranmønster, men
forskellige ensfarvede, som jeg kan lægge i et mønster.

Jeg har svært ved at ramme de rigtige søgeord på Google for at finde
nogle sider, som jeg kan lade mig inspirere af. Her er et enkelt
billede, som giver et indtryk af hvad jeg mener:
http://www.bolius.dk/uploads/RTEmagicC__billeder_2008_maj_Ny_489W7207.jpg

Kan sådanne klinker/fliser købes i Danmark? Det er jo vigtigt, at de
er frostsikre.

Fra : CC

Dato : 10-04-10 19:59

Prøv her: http://www.evers.dk/

Fra : Kurt Hansen

Dato : 11-04-10 06:46

Sat, 10 Apr 2010 20:58:49 +0200 skrev CC:

>Prøv her: http://www.evers.dk/

Tak, der er nogle mosaikfliser og farver som jeg vil kigge nærmere på
ved lejlighed, selv om det ikke lige er det jeg søger. De enkelte
stifter er for små.

Fra : Holten

Dato : 11-04-10 09:07

"Kurt Hansen" <kurt@defekt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.bolius.dk/uploads/RTEmagicC__billeder_2008_maj_Ny_489W7207.jpg
>
> Kan sådanne klinker/fliser købes i Danmark? Det er jo vigtigt, at de

WWW.IBF.dk

Brochurer
Belægningssten
Holmegårdssten

Fås i fx. "Paris" og "Gyldenmix", som minder om de farver du forespørger.

MVH

HH