Kalkspalter
Fra : Preben

Dato : 08-04-10 16:26

Nogen her, der har erfaring med Metro kalkspalter Aqua 2000?
http://www.vvsbutikken.dk/shop/aqua-2000-kalkspalter-7327p.html

--
Venlig hilsen
Preben Andersen

Fra : Erik Andersen

Dato : 08-04-10 19:10

"Preben" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
news.vauqk8c5qz68nt@preben-pc.flatrate.dk...
> Nogen her, der har erfaring med Metro kalkspalter Aqua 2000?
> [...]

Det er ikke ret meget man får at vide om den kalkspalter. Jeg tør ikke
umiddelbart købe den med de oplysninger.
Jeg har selv købt en kalkspalter fra firmaet amtech: http://www.amtech.dk/
Til trods for at jeg har fået nogle sure opstød fra folk her på nettet når
jeg har omtalt den, så er det bare en der virker.
Den er lidt dyr umiddelbart, men når man ser på virkningen, så er det
hurtigt tjent hjem.
Jeg købte min den 1. november sidste år og monterede den selv på et par
minutter. Seden den dag har jeg ikke haft problemer med kalk.
Det har ikek været nødvendigt at afkalke kaffemaskinen, ingen salt i vandet
i opvaskemaskinen, ingen kalk afsat i bruser og vandhaner, ingen kalk i
vaskemaskine o.s.v.
Det kan godt være at jeg er naiv og bare tror på det, men nu har jeg haft
den i 5 måneder - og jeg kan meget tydeligt mærke forskellen.
Vi havde et meget stort kalkproblem før den tid.
Men jeg er samtidig helt overbevist om at det ikke er alle produkter der
virker så godt. Min fa eksperimenterede meget med magnetspaltere - og dem
fik han aldrig til at virke.
Med venlig hilsen
Erik Andersen

Fra : Leo Havmøller

Dato : 09-04-10 05:03

> Jeg har selv købt en kalkspalter fra firmaet amtech:
> http://www.amtech.dk/
> Til trods for at jeg har fået nogle sure opstød fra folk her på nettet når
> jeg har omtalt den, så er det bare en der virker.

Jfr. din erfaring virker den, jfr. min erfaring virker den ikke. Det kan du
så kalde et surt opstød hvis du vil.

Leo Havmøller.

Fra : Preben

Dato : 09-04-10 11:06

Den 09.04.2010 kl. 07:03 skrev Leo Havmøller <rtxleh@nospam.nospam>:

> Jfr. din erfaring virker den, jfr. min erfaring virker den ikke. Det kan
> du så kalde et surt opstød hvis du vil.
>
> Leo Havmøller.

Så er din vel billigt til salg
--