Pris på tandremsskift på Skoda Fabia 1,4 8~
Fra : Ukendt

Dato : 09-04-10 20:47

Hej

Min fader har en nov. 2006 Skoda Fabia 1,4 som jo til nov. bliver 4 år, og
dermed iflg. anbefaling fra impotør, skal have skiftet tandrem.
Nogen der har en idé om hvad sådan en operation kan stå i ?
Klaus her jo i tidligere tråde talt varmt om VW i Ålestrup, tager de monstro
sig også af Skoda ? Det er jo trods alt samme teknik ;)
Når tidspunktet nærmer sig, vil han nok lige prøve at ringe rundt til nogle
forhandlere for at få priser
men hvis nu nogle her havde en prisidé, så ville det jo være super :)

Mvh

Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-04-10 20:59

"T. R." skriver:

> Klaus her jo i tidligere tråde talt varmt om VW i Ålestrup, tager de monstro
> sig også af Skoda ? Det er jo trods alt samme teknik ;)

Kigger man på Skoda servicepartnere:
http://www.skoda.dk/Kundeservice/pdfgen.asp?action=ServicePartner

Ja så lidt nede på første side står der
Egon Hansen & Søn A/S - 402 Borgergade 37 9620 Ålestrup 98 64 14
11

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-10 21:16

> [...]
>
> Ja så lidt nede på første side står der
> Egon Hansen & Søn A/S - 402 Borgergade 37 9620 Ålestrup 98 64 14

Super :)
Da han bor i Skive er der jo heller ikke andet end et stenkast dertil ;)

Mvh

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-10 13:27

"T. R." <thrATmail-onlineDOTdk> skrev i meddelelsen
> [...]
> nogle forhandlere for at få priser
> men hvis nu nogle her havde en prisidé, så ville det jo være super :)

Og for dem som evt. også kunne have interesse i prisen
så har han indhentet et tilbud so far, og det lød på ca. 5200 kr
incl. udskiftning af vandpumpen ved samme lejlighed.

Mvh

Thomas

Fra : Elmer Fjort

Dato : 13-04-10 13:58

"T. R." <thrATmail-onlineDOTdk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så har han indhentet et tilbud so far, og det lød på ca. 5200 kr
> incl. udskiftning af vandpumpen ved samme lejlighed.

Hvor henne??

Elmer

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-10 14:45

"Elmer Fjort" <whoknows@whocares.dk> skrev i meddelelsen

> "T. R." <thrATmail-onlineDOTdk> skrev i en meddelelse

> Hvor henne??

Hos VW i Ålestrup (Skoda Servicepartner)

Mvh

Thomas