Buksbom i potter
Fra : Mogens

Dato : 04-08-01 21:34

Vores buksbom i potter er gået ud trods jævnlig vanding/gødning. De
har ikke været tørret ud, og jeg har hørt om andre der har samme
problem.
Er der nogen som har en forklaring på fænomenet ?

Venlig hilsen
Mogens Lunde

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 04-08-01 23:27

On Sat, 04 Aug 2001 20:34:17 GMT, m_lunde@post8.tele.dk (Mogens)
wrote:

>Vores buksbom i potter er gået ud trods jævnlig vanding/gødning. De
>har ikke været tørret ud, og jeg har hørt om andre der har samme
>problem.
>Er der nogen som har en forklaring på fænomenet ?

Jeg har også en som er gået til. Stod fint hele vinteren, men begyndte
ikek at gro i foråret og den blev efterhånden gul.

Efter i længere tid at have hørt på mugne kommentarer ala 'Jeg vil ha
en ny' og 'skifter du ikke snart den tingest' blev det for meget...

Grøn spraymaling gør underværker Men det kommer der bare endnu
flere kommentarer ud af )

Og så lige et gør-det-selv-tip: Sørg for at det holder tørt længe nok
til at malingen tørrer ordentligt. Det ser så trist ud når den
begynder at skalle af.

(Nej, det er ikke en løgne-historie. 30 kr. spraymaling er billigere
end en buksbom

http://www.gartneriet.dk