Hjælp til Inaktivt link
Fra : Grith Hodal

Dato : 11-04-10 12:10

Hvordan laver jeg et Inaktivt link inde i en række af links?

Se nedenfor. Linket Behandlinger skal være inaktiv, og skal ikke
påvirkes af hover, letter-spacing mm.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Birger Sørensen

Dato : 11-04-10 12:26

Følgende er skrevet af Grith Hodal:
> Hvordan laver jeg et Inaktivt link inde i en række af links?
>
> Se nedenfor. Linket Behandlinger skal være inaktiv, og skal ikke
> påvirkes af hover, letter-spacing mm.

Ved ikke at lave det som et link?
div, span, p - der er masser af andre elementer man kan skrive tekst i,
foruden a...

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Grith Hodal

Dato : 11-04-10 14:19

Tak! Det virkede med span. Div og p lavede linieskift, hvilket jeg ikke
ønsker. Tak for hjælpen