Trailer dispose!
Fra : Cykelsmeden

Dato : 07-04-10 17:40

Jeg er på nippet til at anskaffe mig en ny.
Hvor / hvordan kommer man nemmest og billigst af med den gamle?
- altså pænt!
mekanikken er iøvrigt fin, men karossen og bunden som er finer er blød
og delvis væk!

finn

Fra : Armand

Dato : 07-04-10 17:47

Cykelsmeden skrev:
> [...]
> - altså pænt!
> mekanikken er iøvrigt fin, men karossen og bunden som er finer er blød

Hvis du lige skrev størrelsen med, er jeg sikker på at der er ngle der
vil overfalde dig med tilbud om gratis bortkørsel!

--
Armand.

Fra : Lars Hansen

Dato : 07-04-10 19:19

"Cykelsmeden" <Cykelsmeden@her.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - altså pænt!
> mekanikken er iøvrigt fin, men karossen og bunden som er finer er blød

Hej Finn

Skriv lidt om størrelse og lokation, så kan det jo være at vi er nogle
stykker der faktisk vil give lidt øl eller klejner for den.....

Mvh
Lars Hansen

Fra : Cykelsmeden

Dato : 07-04-10 20:53

Lars Hansen wrote:

> [...]
>
> Skriv lidt om størrelse og lokation, så kan det jo være at vi er
> nogle stykker der faktisk vil give lidt øl eller klejner for den.....

Er det også en mulighed, når jeg (nødsaget) tager pladerne af?
(altså de gule 500/750
- iøvrigt lidt nordvest for Aalborg, så jeg lader høre fra mig når
dagen kommer. - Jeg skal lige have hentet et par læs sand til
flisebelægning først, da den nye bliver mindre

Fra : Armand

Dato : 07-04-10 22:49

Cykelsmeden skrev:

> [...]
> dagen kommer. - Jeg skal lige have hentet et par læs sand til
> flisebelægning først, da den nye bliver mindre

Hvis du kan køre sand i den er den vel ikke så mør som du først angiver

--
Armand.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 08-04-10 00:05

> Hvis du kan køre sand i den er den vel ikke så mør som du først angiver
>

> --
> Armand.

Måske - men det ku man jo tage højde for ved at fylde op med top, så der er
råd til at der drysser noget af undervejs.
Med lidt held ender vægten endda på det lovlige

--
Jesper Hedegaard

BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når vejret spilder

Fra : Lars Hansen

Dato : 08-04-10 06:52

> [...]
> dagen kommer. - Jeg skal lige have hentet et par læs sand til
> flisebelægning først, da den nye bliver mindre

Øv øv
Lidt nordvest for Aalborg og til Roskilde, det er lidt for langt...
Mon ikke der er andre lidt nærmere der havde lyst til at give lidt for
den....

Lars Hansen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-04-10 02:28

On 7 Apr., 18:40, "Cykelsmeden" <Cykelsme...@her.dk> wrote:
> [...]
>  - altså pænt!
> mekanikken er iøvrigt fin, men karossen og bunden som er finer er blød

Hvor er den geografisk ?

--
Christian