Fleksjob?
Fra : Michael C. Nielsen

Dato : 06-04-10 16:14

Hvor længe kan man have et fleksjob med løntilskud fra det offentlige?
Kun til man bliver 60 år, eller helt til man når folkepensionsalderen som
65 årig?

Jeg ville være glad for henvisning til lovparagraffer el.lign.

På forhånd tak for hjælpen.

/michael

Fra : Per

Dato : 06-04-10 18:22

Michael C. Nielsen wrote:
> [...]
> som 65 årig?
>
> Jeg ville være glad for henvisning til lovparagraffer el.lign.

Hej Michael !

Du kan have fleksjob indtil du bliver 65 år og derved bliver
olkepensionist - derefter stopper refusionen fra kommunen til
arbejdsgiveren .

Jeg har desværre ingen §§ at henvise til - men kæresten arbejder med netop
fleksjobbere og hun fortalte mig ovennævnte.

mvh. Per

Fra : Michael C. Nielsen

Dato : 07-04-10 06:09

> [...]

> Jeg har desværre ingen §§ at henvise til - men kæresten arbejder med
> netop fleksjobbere og hun fortalte mig ovennævnte.

Hej Per.

Jeg takker for svaret.

/michael

Fra : Kirsten Jensen

Dato : 11-04-10 02:41

On 6 Apr., 17:13, "Michael C. Nielsen" <michaelcniel...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> 65 årig?
>
> Jeg ville være glad for henvisning til lovparagraffer el.lign.

Hej Michael

du kan læse meget mere om fleksjob her:

http://www.dch.dk/publ/fleksjob/fleksjob18net.pdf

hilsen