Hvorfor sætter man sådan noget bras på sin~
Fra : Søren Blom

Dato : 05-04-10 16:53

Det kan godt være at jeg i en alder af 39 er ved at blive gammel, men
hvorfor fanden sætter man sådan noget bras på sin bil, se foto på
http://blom.dk/photogallery.php?photo_id=717 så bilen holde ude foran noget
familie vi var hjemme at besøge i Påsken.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 05-04-10 17:01

Søren Blom forklarede den 05-04-2010:
> [...]
> http://blom.dk/photogallery.php?photo_id=717 så bilen holde ude foran noget
> familie vi var hjemme at besøge i Påsken.

For at undgå at få kolde fingre (eller hold i ryggen) når man skubber?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Kurt Hansen

Dato : 05-04-10 17:17

Mon, 5 Apr 2010 17:52:50 +0200 skrev Søren Blom:

> [...]
>http://blom.dk/photogallery.php?photo_id=717 så bilen holde ude foran noget
>familie vi var hjemme at besøge i Påsken.

Fordi man kan. Hvorfor slikker en hund sig i røven? Fordi den kan!

Uanset hvad skrammel nogen fantast måtte finde på at producere, er der
altid nogen der vil synes, at det ser skide smart ud.

Men stygt er det ...

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 05-04-10 17:26

Søren Blom skrev:
> [...]
> http://blom.dk/photogallery.php?photo_id=717 så bilen holde ude foran
> noget familie vi var hjemme at besøge i Påsken.

Nu skuffer du altså Brian temmelig meget.
Du må da vide, at bilen nu kan køre meget stærkere og den ligger meget
bedre på vejen.
Han mangler lige at få dobbelt afgangangsrør på udstødningen. Og så
måske zenonlys og lidt undervognsbelysning. Så kan selv en Porche
sikkert ikke følge med.

Hilsen Matthias

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-04-10 17:49

Søren Blom skriver:

> [...]
> http://blom.dk/photogallery.php?photo_id=717 så bilen holde ude foran noget
> familie vi var hjemme at besøge i Påsken.

Fordi det ser sejt ud!

Klaus

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 07-04-10 10:06

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Søren Blom skriver:

> Fordi det ser sejt ud!

Og så er der jo et foderbræt til fuglene.

/Lars

Fra : Dak

Dato : 05-04-10 17:51

Søren Blom skrev:
> [...]
> http://blom.dk/photogallery.php?photo_id=717 så bilen holde ude foran
> noget familie vi var hjemme at besøge i Påsken.

Måske er det første skridt mod en helt stylet bil? den vil jo se
godt ud hvis han bare skifter alle andre dele på bilen også.

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 05-04-10 18:07

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> [...]
> http://blom.dk/photogallery.php?photo_id=717 så bilen holde ude foran
> noget familie vi var hjemme at besøge i Påsken.

Man har ikke råd til det _komplette_ Evo-sæt (altså fra dækkene og op)

--
Jesper Hedegaard

BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når vejret spilder

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-10 18:18

On 05/04/10 17.52, Søren Blom wrote:
> [...]
> http://blom.dk/photogallery.php?photo_id=717 så bilen holde ude foran
> noget familie vi var hjemme at besøge i Påsken.

Har du aldrig haft brug for at transportere et havebord?

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Steffen

Dato : 05-04-10 18:24

> [...]

> http://blom.dk/photogallery.php?photo_id=717 så bilen holde ude foran noget
> familie vi var hjemme at besøge i Påsken.

Med nogenlunde samme begrundelse som bliver brugt når man sætter større
fælge og bredere dæk på eller når man fjerner typeskiltene på bilen.
Det er fordi man ikke vil have noget der ser ud som alle andres

Der er da ikke noget mere kedeligt end alle de biler i grå nuancer der
ser ud som om de lige er kørt ud af fabrikken.

mvh
steffen

Fra : Esben

Dato : 05-04-10 19:41

> [...]
> http://blom.dk/photogallery.php?photo_id=717 så bilen holde ude foran
> noget familie vi var hjemme at besøge i Påsken.

"sådan noget bras" har faktisk en funktion - det er ikke bare et rustent
fallossymbol. Man kan bruge den til at spænde forskellige typer vogne efter
bilen.

--
Esben

Fra : Lars [6710]

Dato : 05-04-10 21:57

Esben skrev:
> [...]
> fallossymbol. Man kan bruge den til at spænde forskellige typer vogne efter

Det er sq go´ humor

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-04-10 22:12

Esben skriver:

> "sådan noget bras" har faktisk en funktion - det er ikke bare et rustent
> fallossymbol. Man kan bruge den til at spænde forskellige typer vogne efter
> bilen.

LOL

Klaus

Fra : Armand

Dato : 05-04-10 22:19

Søren Blom skrev:
> [...]
> http://blom.dk/photogallery.php?photo_id=717 så bilen holde ude foran
> noget familie vi var hjemme at besøge i Påsken.

For at underholde alle os andre dødelige

Hér i byen kørte en spinkel teenager engang rundt i en slidt Opel Manta
med hvide spoilere og skørter hele vejen rundt, og de originale smalle
135'er(?) -dæk 'inde under' - Et kosteligt syn!

--
Armand.

Fra : Søren Blom

Dato : 06-04-10 01:21

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev

> For at underholde alle os andre dødelige

Ja, jeg er faktisk lige ved at tro det er grunden til det

--
Venlig Hilsen

Søren Blom

Fra : ABJ

Dato : 06-04-10 15:05

> [...]
> med hvide spoilere og skørter hele vejen rundt, og de originale smalle
> 135'er(?) -dæk 'inde under' - Et kosteligt syn!

Kadet og lignende med brede alufælge med 30% dæk ser virkeligt sejt ud, især
den frie udsigt til de bagerste tromlebremser der er på størrelse med en
underkop

Fra : Tomtomog meget tom

Dato : 07-04-10 07:28

> [...]
> http://blom.dk/photogallery.php?photo_id=717 så bilen holde ude foran
> noget familie vi var hjemme at besøge i Påsken.

Smag og behag Søren

Prøv at lægge et billede op af din kone ......

Så kan man nok spørge "Hvorfor gifter nogen sig med det der ?"

Skønhed afhænger af øjet der ser det.

PS. jeg er fuldstændig enig med dig i at det er noget bras, men har vi ikke
alle været unge og hjernedøde ?

Fra : Armand

Dato : 07-04-10 16:05

Tomtomog meget tom skrev:

> [...]
> Skønhed afhænger af øjet der ser det.
>
> PS. jeg er fuldstændig enig med dig i at det er noget bras, men har vi ikke

Hæ!
Jeg vil dog sige at tilgængeligheden af alskens skrammel á ved
TanteHansen eller på nettet lokker alt for mange til at modificere sin
bil helt ud i skoven og egentligt er det retroperspektivt meget godt at
jég ikke havde de muligheder dengang

Jeg har en oplevelse omkring emnet (sort of):
Min motorcykelklub afholdt i forbindelse med jubilæum i '90 også et
old-boys arrangement.
Et medlem havde det år anskaffet sig toppen af poppen: en 750ccm
sportsmaskine til 120.000,- og på et tidspunkt hvor prisen blev nævnt
rullede de tilstedeværende old-boys med øjnene over hvor dyrt det var
blevet at købe motorcykel - Undtagen én: Hán var HELT tændt:
"Det er da ikke så galt! Da jég købete min Kawasaki i '75 kostede den
30.000,- og dengang kunne man godt holde en god akkord der gav 30kr i
timen. I dag kan man da også finde et job der giver 120kr i timen, så i
grunden er "den der" ligeså dyr som Kawa'en var i sin tid"!
Og til andres kommentar til alt plastikken i designet:
"Det hvide glasfiberskrammel vi kastede på vores motorcykler for at gøre
dem sportslige og hurtigere, var jo det rene skrammel i forhold til
hvorledes "den der" ser ud: Ingen kunne dengang forestille sig sådan
nogle sindssyge bremser og dén bredde af dæk - Vi TROEDE at vores
opbygninger var flotte men det var fordi de på vores nethinder så ud som
"den der" og jég ville have givet min ene arm for sådan en motorcykel da
jeg kørte!"

Og han havde jo ganske ret!

--
Armand.

Fra : Steen

Dato : 07-04-10 11:02

> [...]

> http://blom.dk/photogallery.php?photo_id=717 så bilen holde ude foran noget
> familie vi var hjemme at besøge i Påsken.

Nogle mennesker SKAL bare lave om på alting. Tjek lige denne fyr, der
absolut skal have en iPad mokket ind i sin Toyota
http://www.youtube.com/watch?v=rSnIXfoSU6I&feature=player_embedded
--
http://bit.ly/cm9tHC

Fra : Thore

Dato : 07-04-10 14:39

On Mon, 5 Apr 2010 17:52:50 +0200, Søren Blom <soren@blom.dk> wrote:

> [...]
>http://blom.dk/photogallery.php?photo_id=717 så bilen holde ude foran noget
>familie vi var hjemme at besøge i Påsken.

For at trække trailer/campingvogn...

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund