Svar til "Tjek film og musik før du køber
Fra : Henning Jensen

Dato : 06-04-10 07:41

Det er en gammel nyhed. Og det forbavser ikke at du afsender totalt anonymt.
Men jeg har nu ikke så meget imod, at betale for det jeg køber. Det vil
jeg således også gøre, med den nye Kim Larsen.
Og det er ikke fordi jeg på nogen måde er frelst.

Hilsen Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Steen

Dato : 07-04-10 11:02

Henning Jensen <h_b_j@yahoo.com> wrote:

> [...]
> jeg således også gøre, med den nye Kim Larsen.
> Og det er ikke fordi jeg på nogen måde er frelst.

Nogle ting /skal/ bare være originaler - bedre lyd, bedre indpakning
etc. De ting jeg godt kan li' - dem køber jeg altså også.
--
http://bit.ly/cm9tHC