Tyskere dropper schlager-helvedet til ford~
Fra : Allan Krautwald

Dato : 04-04-10 17:41

Fra : Eva Schmidt

Dato : 04-04-10 17:44

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
news:4bb8c10f$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=18360

Nu står der jo ikke noget om, at de KUN vil se dansk TV *ss*

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 04-04-10 18:32

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Nu står der jo ikke noget om, at de KUN vil se dansk TV *ss*
>
> mvh Eva

Næeh ganske vist...men det svarer jo til når (m)Åge vil bilde os ind, at
schlagermusikken er i voldsom fremmarch

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-04-10 18:40

On 04-04-2010 19:31, Allan Krautwald wrote:

> (m)Åge

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-10 19:16

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Henning.

HENNING! - så er det godt. Nu er det vist på høje tid du går du ind og
hygger dig med hende der du ved.
Som du ved - du ved

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-04-10 19:19

On 04-04-2010 20:16, Åge Halldorsson wrote:

> HENNING! - så er det godt.

Skal ske (m)Åge.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-04-10 19:27

On 04-04-2010 20:16, Åge Halldorsson wrote:

> HENNING! - så er det godt.

Jeg ville have sendt dig et link, til en af de gamle klassikere.
Den med Bodil Udsen, hvor hun er klædt ud som et (t)ågehorn, og hvor hun
synger "Fløjtetønden Viktoria". Den er desværre heller ikke på YouTube.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-10 21:08

> [...]
> Den med Bodil Udsen, hvor hun er klædt ud som et (t)ågehorn, og hvor hun
> synger "Fløjtetønden Viktoria". Den er desværre heller ikke på YouTube.

Ihhhhhh......... altså, hvor var det dog træls. Æv og uf. Pokkers også. Århh
ha altså. Det er bare "nederen", sån noget.

Nå men skal vi ikke spille den her sang i stedet for. Det er Kinks
udgave af den der Viktoria-sang.
..........tror jeg nok

http://www.youtube.com/watch?v=xpGH5fEkjf4&feature=related

og så vil jeg gerne kvittere med den her:
http://www.youtube.com/watch?v=G8LmDY29HCA

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-10 21:16

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Den med Bodil Udsen,

Hun hedder da Emma

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-10 19:15

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen
> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
>
> Nu står der jo ikke noget om, at de KUN vil se dansk TV *ss*
>
> mvh Eva

Nej, jeg grinte også af Kruttes overskrift.
De vil så sån set bare have det, som de havde i forvejen. Det som de mistede
ved overgangen til digital-tv.
Det svarer nogenlunde til, at det tyske mindretal ved Tinglev (Lille
Tyskland) og omegn jo også gerne vil kunne fortsætte med at se dansk tv, som
de plejer.

Hilsen Åge