Støvsuge jord??
Fra : Jan A.

Dato : 04-04-10 21:25

Hej

Vi skal have vores køkken- og ganggulv taget op, fordi vi skal have lagt
klinker i stedet for. Under trægulvet ligger der ca. 10 tørt jord, der
førhen åbenbart har været brugt som isolering/lyddæmpning.

Dette jordlag skal vi nu have fjernet, så vi kan få isolereret.

Det er mange spande at bære ud at bære ud fra stueplan - og så er det at
kreativiteten melder sig:

Kan man ikke leje et maskine (lidt ala en slamsuger), der kan "støvsuge" alt
jorden op??

Pft og mvh Jan Andreasen

Fra : Jan A.

Dato : 04-04-10 21:28

Der skulle have haft stået: 10 cm. lag tørt jord

Mvh Jan

Fra : Max

Dato : 04-04-10 21:59

Hej Jan

> Det er mange spande at bære ud at bære ud fra stueplan - og så er det
> at kreativiteten melder sig:

Man kan leje mini transportbånd til den slags opgaver.

Max

Fra : Stig Johansen

Dato : 05-04-10 10:21

Max wrote:

> Man kan leje mini transportbånd til den slags opgaver.

Men hvis det er indskudsler/jord, kan det være et problem at komme af med
det.
(På vores genbrugsplads er der dog en container til den 'slags').

Stig Johansen

Fra : Armand

Dato : 05-04-10 11:58

Max skrev:
> Hej Jan

> Man kan leje mini transportbånd til den slags opgaver.

En slidske ud af vinduet ville være min første tanke!

--
Armand.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 05-04-10 14:20

> Kan man ikke leje et maskine (lidt ala en slamsuger), der kan "støvsuge"
> alt jorden op??

Jo, men det skal jo stadig bæres ud
Lav en sti til en trillebør. Det er nok det nemmeste, hvsi det også skal
være til at betale.

Mvh Maria

Fra : Søren Kring

Dato : 10-04-10 14:31

"Jan A." <simulu4@hotmail.com> skrev i en meddelelse >

> Kan man ikke leje et maskine (lidt ala en slamsuger), der kan "støvsuge"
> alt jorden op??

ALT kan fåes. Banestyrelsen er ved at renovere jernbanestrækningen herude,
og de har lånt en "støvsuger" i Sverige til at suge skærverne under
svellerne op. Så alt kan lade sig gøre

Tænk på at lerindskudet (det hedder det) er båret derop med spande i sin tid