Drivhusglas i Holstebro omegn ?
Fra : Renè

Dato : 04-04-10 12:39

Hejsa.

Nogen der ved hvor man kan få billig drivhusglas ny/brugt i Holstebro og
omegn ?

Var ved en planteskole her i Holstebro hvor prisen var 55.- for 61x61cm,
hvilket jeg syntes en en smule i overkanten.

Så råb endelig op hvis i kender nogle billige stedern

Renè

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-10 14:48

"Renè" <Rene@nejtak.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> hvilket jeg syntes en en smule i overkanten.
>
> Så råb endelig op hvis i kender nogle billige stedern

Købte i Bilka sidste år til 42kr

Mvh Ove

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4997 (20100403) __________

http://www.eset.com

Fra : Jørgen S. Nielsen

Dato : 04-04-10 14:54

"Ren�" wrote:

> Hejsa.
>
> Nogen der ved hvor man kan f� billig drivhusglas ny/brugt i Holstebro og
> omegn ?
>
> Var ved en planteskole her i Holstebro hvor prisen var 55.- for 61x61cm,
> hvilket jeg syntes en en smule i overkanten.
>
> S� r�b endelig op hvis i kender nogle billige stedern
>
> Ren�

Nu er det ikke lide i omegnen, men prisen bør ikke være meget over kr 25,-
http://www.drivhusglas.dk/
http://www.silkeglas.dk/221-drivhusglas.htm

MÃ¥ske et byggemarked har den rigtige pris

- jørgen

Fra : Henning Lund

Dato : 04-04-10 17:04

Renè wrote:
> [...]
> 61x61cm, hvilket jeg syntes en en smule i overkanten.
>
> Så råb endelig op hvis i kender nogle billige stedern

Hva størrelse, jeg har en del stående, Lemvig er stedet.

Henning

Fra : Renè

Dato : 05-04-10 06:29

> Hva størrelse, jeg har en del stående, Lemvig er stedet.

Hej Henning.

Størrelsen er 61x61cm jeg er på udkig efter.

Skriv gerne direkte til mig.

rene@renhof123.dk ( fjern 123 )

Renè

Fra : Henning Lund

Dato : 05-04-10 13:47

Renè wrote:

> Hej Henning.
>
> Størrelsen er 61x61cm jeg er på udkig efter.
>
> Skriv gerne direkte til mig.
>
> rene@renhof123.dk ( fjern 123 )
>

> Renè

Ok det kan jeg ikke klare.

Fra : Heidi

Dato : 05-04-10 07:45

> [...]
> hvilket jeg syntes en en smule i overkanten.
>
> Så råb endelig op hvis i kender nogle billige stedern

Jeg aner ikke om han har drivhusglas, men måske Skave Nedbrydning var et
sted at forsøge? Han har da i hvert fald så meget andet, så om ikke andet er
det en oplevelse at komme derud

--
Heidi

Fra : Renè

Dato : 05-04-10 14:11

"Heidi" <xnospamx@fjomp.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sted at forsøge? Han har da i hvert fald så meget andet, så om ikke andet

Hej Heidi.

Det var en god ide, det vil jeg prøve i morgen, rigtig mange tak.

Renè

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 05-04-10 19:15

"Renè" <Rene@nejtak.dk> skrev i meddelelsen
> Hejsa.
>
> Nogen der ved hvor man kan få billig drivhusglas ny/brugt i Holstebro og
> omegn ?

På genbrugspladsen kan man sikkert få lov at tage noget.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen