Gearkasse Audi TT 1998
Fra : Nic

Dato : 05-04-10 03:51

Hej
Prøve kørte i dag en brugt af typen 1.8 Turbo uden Quattro.
Bilen har gået 198kkm.

Spm.
Den er ikke meget for at skifte fra 1.gear til 2.gear ved højle omdrejninger
fx 6000.
Ved lavere omdrejninger går det ok - eller hvis man giver sig meget god tid.
Den knaser ved forsøg på indlægning af 2.gear.

Nogen bud på fejlen ?

andet spm.

Nu er det jo en 1.8 turbo. Nogen bud på hvordan man undersøger, om den er
chippet ?
Vil fx en FDM brugtbil test afsløre dette ?

Kan jeg fx. tage forbehold for det i en slutseddel ?

mvh
Nic

Fra : sode

Dato : 05-04-10 14:28