Citroen AX Bagsæde...
Fra : Allig8or

Dato : 04-04-10 18:40

Har netop købt en "Citron" AX som bnil nr.2......
I følge instruktionsbogen skulle bagsædet kunne afmonteres,men det sidder
meget fast,så man har en fornemmelse af,man river noget i stykker...
Sidder det virkelig så fast..(clips eller lign. )?
Det er en 3 dørs model,fra 95 1.1i
og der er ikke splitbagsæde....
Grunden til mit ? er at hunden "glemmer "at tørre poterne,når den
har løbet rundt på en pløret markvej......

Henning Holm

"Its nice to be Important..
but its more important,to be Nice"

allig8or125@hotmail.com

Fra : Henrik W

Dato : 04-04-10 19:40

Allig8or skrev:
> [...]
> sidder meget fast,så man har en fornemmelse af,man river noget i stykker...
> Sidder det virkelig så fast..(clips eller lign. )?

Jeg vil anbefale dig at slå et smut forbi Citronik og oprette dig som
bruger. Der er utroligt mange hjælpsomme Citroënister derinde, der ved
ALT om de biler

http://www.citronik.dk/jforum/forums/list.page

--
Henrik W

Fra : Allig8or

Dato : 05-04-10 12:07

"Henrik W" <wmazeman@xxxstofanet.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg vil anbefale dig at slå et smut forbi Citronik og oprette dig som
> bruger. Der er utroligt mange hjælpsomme Citroënister derinde, der ved ALT
> [...]
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Takker for svaret,Jeg har oprettet mig og venter spændt...
Forøvrigt et genialt forum for alle med citroner....
Nye og gamle.....

Fra : Armand

Dato : 04-04-10 21:50

Allig8or skrev:
> [...]
> og der er ikke splitbagsæde....
> Grunden til mit ? er at hunden "glemmer "at tørre poterne,når den
> har løbet rundt på en pløret markvej......

På min P205 skulle man gribe fat i bagkanten under ryglænet og trække
op/frem, men dét virkede ikke på min senere P206, som viste sig først at
skulle løftes op/frem med forkanten.
Måske at dét er tricket?

--
Armand.