Søger organisation og Sponsorere
Fra : zeast

Dato : 03-04-10 23:48

Hej vi er et næsten ny opstartet Css-Team, der hedder
Qweity-Gaming og vi leder efter organisation og Sponsorere. Vi er
mellem 13-18 år gamle og vi er et meget ambitiøst team som har en
stor interesse for Esporten. Vi kunne godt tænke os at få en
organisation eller Sponsor der kan sponsorer Billetter til
SlapLive eller andre Events. Vi vil forsøge at blive iblandt
nogen af de bedste i Danmark inden for Css/Esporten verdenen og
vi brænder meget for det. Vi vil bære trøjer med Jeres logo og
reklamere for jeres produkter eller andet. Vi er klar på at
spille cups og tage til de store Events.
Vi er i gang med at træne taktiker så kan være klar til #Slap
Live 21
Line-up: Killing, RaFl, zeast, Skitz00 og Teaser
MVH Bjarke "zeast" Hansen
Kontakt: qweity-gaming@live.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Rune Jensen

Dato : 04-04-10 01:06

Den 04-04-2010 00:47, zeast skrev:
> Hej vi er et næsten ny opstartet Css-Team, der hedder
> Qweity-Gaming og vi leder efter organisation og Sponsorere.

CSS har ikke noget at gøre med gaming, når du poster i en webdesign
nyhedsgruppe, så du er havnet det forkerte sted.

Jeg vil tro, du skal i dk.opslag eller dk.opslag.stillinger, evt.
dk.marked.*.

Læs altid fundatsen, inden du poster til en gruppe:
http://usenet.dk/?side=gruppeliste&m=A

Så er der langt større chance for brugbart svar.

Brug evt. Google Groups til at skrive til relevant nyhedsgruppe for dit
emne.

Du kan ikke nå disse grupper fra html.dk, som kun har få adgange til
nyhedsgrupper og kun til emner indenfor webdesign.

MVH
Rune Jensen

Fra : Allan Vebel

Dato : 04-04-10 01:11

zeast skrev:

> Kontakt: qweity-gaming@live.dk

Du glemte et link til din hjemmeside. Hvordan skal vi
ellers vurdere hvad vi skal sponsorere?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 04-04-10 01:47

Den 04-04-2010 02:10, Allan Vebel skrev:

> Du glemte et link til din hjemmeside. Hvordan skal vi
> ellers vurdere hvad vi skal sponsorere?

Ud fra mailadressen må det være live.dk. *LOL*

Der går ellers længe mellem de danske spamforsøg her i grupperne.

--
Philip - http://www.chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk

Fra : Rune Jensen

Dato : 04-04-10 01:55

Den 04-04-2010 02:46, Philip Nunnegaard skrev:

> Ud fra mailadressen må det være live.dk. *LOL*
>
> Der går ellers længe mellem de danske spamforsøg her i grupperne.

Jeg troede også først, det var spam.

Men det kunne jo også være fordi de forvekslede CSS med Counter Strike.

Det er ikke første gang, folk har misforstået hvad html.dk skriver om
emnerne for nyhedsgrupperne (eller om adgangen til nyhedsgrupperne i det
hele taget - der er nok slet ingen, som læser det, når det kommer til
stykket ;) ).

MVH
Rune Jensen