Leje auto-trailer i København
Fra : sailor

Dato : 03-04-10 19:05

Jeg skal transportere en ikke selvkørende bil fra Kbhvn. til Sønderjylland,
så jeg fik den tanke, at der måske findes et firma (måske flere), hvor man
kan hente traileren i Kbhvn og aflevere den i f.eks. Kolding efter brug, så
man kun skal have vogntoget med den ene vej over broen..

Flere søgninger gav intet resultat, og nogle opringninger gav en rungende
latter i den københavnske ende - jeg syntes nu ikke, det var særligt
morsomt!

Hvad siger I? Findes det??

Mv.
Georg

Fra : Armand

Dato : 04-04-10 13:36

sailor skrev:
> [...]
>
> Flere søgninger gav intet resultat, og nogle opringninger gav en rungende
> latter i den københavnske ende - jeg syntes nu ikke, det var særligt

Næppe!
Men eftersom du vel kommer til at køre ruten tur/retur er det vel bare
at leje ved dit udgangspunkt og dér aflevere den igen ?

Hvis det er for at spare mer-prisen over Storebælt, ville samme vel ende
på lejen af den ønskede envejs- trailer eftersom at dén vel skal tilbage
igen på et tidspunkt.

--
Armand.

Fra : Henning

Dato : 05-04-10 08:28

On Sat, 3 Apr 2010 20:05:17 +0200, "sailor" <ingen@nordit.dk> wrote:

> [...]
>kan hente traileren i Kbhvn og aflevere den i f.eks. Kolding efter brug, så
>man kun skal have vogntoget med den ene vej over broen..

Hvad siger f.eks. Falck eller Dansk Autohjælp til opgaven?