Er min bil usynlig?
Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-04-10 08:29

Man skulle tro det efter gårsdagens køretur.

På vejen mellem Viborg og Holstebro mødte vi i første ombæring 2
cykelryttere der pænt kørte på venstre side af den brede stribe. De
var noget besværlige at komme forbi på grund af den modgående trafik.
Jeg mener at jeg engang lærte at er der bred stribe og 40 cm asfalt
til højre forstriben er det der man hører til som cyklist - men det
kan væære at reglerne er lavet om siden da, for far og søn hørte da
til ude på asafalten.

Da vi så kom til Hagebro var der en "herreløs Passat" der nær havde
kostet foenden af bilen. Kvinden, der kom fra Holastebro siden,
drejede resolut over mod Statoiltanken lige ud foran os. Det kan nok
være at jeg fik smidt drivankeret og så skulle beslutningen ellers
tages: Fortsætter hun, så jeg skal venstre om, eller ser hun bane en
anelse så jeg skal højre om?. Jeg tog den højre om ind i
busholdepladsen med bremsen i bund.

Lidt senere kom der en Skoda Fabia til at ligge bag os der gerne ville
forbi, modsat kom der en scooter, som tog vajbanen derovere, hvilket
dem i Fabiane havde set. Det havde kvinden i den sorte A3 åbenbart
ikke, for hun røg med fuld hammer forbi Fabiaen, jeg trak pænt _godt_
til højre, men hun opdagede det da heldigvis i tide og fik trukket ind
helt oppe i røven af den lille sorte. Modsat kom der en Sportsvan, man
blinkede lidt med lygterne af kvinden i A3'eren, men da der var fri
bane fik den bare noget riv og så kom den ellers forbi.

På vejen hjem, var den så gal igen. En V50 stc kom forbi. Jeg så godt
bilen bag V50'eren, men at den pludseligt ville forbi der hvor den
optrukne linje lige var ved at begynde og de modkørende kom, det
overraskede mig lidt, så igen var det godt ind til højre. Et blink med
det lange lys til den hvide Mondeo der trak tæt forbi gjorde at
selvlysende reklameskilt stod pænt frem bag på den hvide Mondeo med
det blå akvarie på taget.

Resten af turen gik planmæssigt......

Klaus

Fra : Leo Jensen

Dato : 03-04-10 03:18

On 3 Apr., 09:28, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:
> [...]
> overraskede mig lidt, s igen var det godt ind til h jre. Et blink med
> det lange lys til den hvide Mondeo der trak t t forbi gjorde at
> selvlysende reklameskilt stod p nt frem bag p den hvide Mondeo med
> det bl akvarie p taget.
>
> Resten af turen gik planm ssigt......
>
> Klaus
> --
>   Modelbane Europas hjemmeside:http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
>      Min egen hjemmeside nu med nyt dom nehttp://www.moppe.dk
>     S lges 15" st lf lge med Michelin Alpin vinterd k til VW Golf

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har lagt mærke til en Golf. Iføle
statistikken må de jo være derude på vejene...

Leo

Fra : Carstande.

Dato : 03-04-10 12:36

Leo Jensen brought next idea :

> Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har lagt mærke til en Golf. Iføle
> statistikken må de jo være derude på vejene...

Hehe.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 03-04-10 12:46

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen
On 3 Apr., 09:28, "Klaus D. Mikkelsen"

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har lagt mærke til en Golf. Iføle
statistikken må de jo være derude på vejene...

===

Navn og skonummer til min lille sorte!

--
Per

Fra : Leo Jensen

Dato : 03-04-10 06:38

On 3 Apr., 13:46, "Per Henneberg Kristensen" <phkfj...@klikpost.dk>
wrote:
> [...]
>
> Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har lagt mærke til en Golf. Iføle
> statistikken må de jo være derude på vejene...

Jeg bruger str 46, bilen 225/60R16

Leo

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-04-10 14:27

Leo Jensen skriver:

> Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har lagt mærke til en Golf. Iføle
> statistikken må de jo være derude på vejene...

LOL, så må det jo være rigtigt

Klaus

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 03-04-10 14:56

> Man skulle tro det efter gårsdagens køretur.

snip*

Hvad skal man sige?

FORÅR!
Hormonerne raser, og hjernen er gemt væk i et slør af lallegladhed.
Er det ikke også her, de fleste trafikdrab forekommer? Omkring påske!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-10 19:28

Frodo Nifinger wrote:
> "Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i
> meddelelsen news:4BB6EE2A.B3966B4D@du.kan.finde.den...
>>
> snip*
>
> Hvad skal man sige?
>
> FORÅR!
> Hormonerne raser

Da er sgu' da ik hormoner i en golf

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-04-10 19:29

Just skriver:

> Da er sgu' da ik hormoner i en golf

Du ved da ikke hvilke blødgører der er i plasten

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-10 19:32

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Just skriver:

> Du ved da ikke hvilke blødgører der er i plasten

Så forstod jeg bedre Frodo's sidste sætning:
"hjernen er gemt væk i et slør af lallegladhed"

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-04-10 19:33

Just skriver:

> Så forstod jeg bedre Frodo's sidste sætning:
> "hjernen er gemt væk i et slør af lallegladhed"

Jo, men det var nok ikke så meget ment på mig i golfvognen, som hende
kvindtøjet i pisthatten

Klaus

Fra : Armand

Dato : 03-04-10 18:58

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Man skulle tro det efter gårsdagens køretur.

Snup en tudekiks. Du har blot oplevet hvordan det er at være
motorcyklist i tiden fra 1/3 og frem mod sommerferien

--
Armand.