Kim Larsens nye CD?
Fra : Henning Jensen

Dato : 02-04-10 14:37

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-04-10 15:21

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:4bb5f2d9$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> For at snakke om lidt andet, hvordan er Kim Larsens nye CD?
>
> http://www.imusic.dk/cd/9960010001590/kim-larsen-2010-mine-damer-og-herrer-cd?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=20100401
>
> og
>
> http://www.youtube.com/watch?v=OKkDX9lluHc
>
> Henning.

Har desværre kun hørt brudstykker endnu. Men man kan da håbe, at han har
fundet de flotte tekster og melodier frem, som han gjorde med Værsgo.
Selvfølgelig i en moderne og opdateret udgave.

Fra : Steen

Dato : 02-04-10 16:09

Henning Jensen <h_b_j@yahoo.com> wrote:

> For at snakke om lidt andet, hvordan er Kim Larsens nye CD?

Den er vel ikke kommet ud endnu
--
http://bit.ly/daWnEe

Fra : Henning Jensen

Dato : 02-04-10 16:55

On 02-04-2010 17:08, Steen wrote:
> Den er vel ikke kommet ud endnu

Det er IMusic der har sendt mig tilbud om, at købe den, så det går jeg
da ud fra. (Deres link virker ikke i skrivende stund).

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Steen

Dato : 02-04-10 19:05

Henning Jensen <h_b_j@yahoo.com> wrote:

> Det er IMusic der har sendt mig tilbud om, at købe den, så det går jeg
> da ud fra. (Deres link virker ikke i skrivende stund).
>
> Henning.

Kommer vist 3/5
--
http://bit.ly/daWnEe

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-04-10 16:39

Denne gamle sag fra med Laurie London fra 1958:

-- http://www.youtube.com/watch?v=ymeyO68whZ8&feature=related

En lidt nyere med Oak Ridge Boys:

http://www.youtube.com/watch?v=1u4Q88OxGvE

mvh Eva Schmidt

Fra : Henning Jensen

Dato : 02-04-10 17:08

On 02-04-2010 17:39, Eva Schmidt wrote:
> Denne gamle sag

"Jesus Is Coming Soon"
Tak... du mener at jeg trænger til sådan en. Det varmer mit hjerte her i
påsken.

Jeg er født og opvokset i et "Blå Kors" hjem. Men jeg måtte melde mig
ud, for nogle år siden.
Efter foreningens næsten 100 årige kamp mod alkoholen, tillod
hovedbestyrelsen, at det nu blev tilladt, at drikke et enkelt glas vin
til festlige lejligheder! Det kunne jeg ikke leve med.
"Heldigvis" trives foreningen i bedste velgående i Norge:
Citat:
"Bli en Barndomsvenn! Da støtter du Blå Kors mange tilbud for barn som
vokser opp i hjem preget av rusmisbruk."
Citat slut.

Og som Åge stædigt vedbliver at påstå, så kommer mangen en god schlager
fra den kant.

http://www.youtube.com/watch?v=b0OgNA2Wg1Y&feature=related

Henning, og god påske.

--
Take time to laugh.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-04-10 17:29

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Citat slut.
>
> Og som Åge stædigt vedbliver at påstå, så kommer mangen en god schlager

Også god påske til dig Henning.

Som den opmærksomme læser sikkert har opdaget, så er indlægget postet i en
forkert tråd.

Jeg beklager.

mvh Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 02-04-10 17:32

On 02-04-2010 18:27, Eva Schmidt wrote:
> En lidt nyere med Oak Ridge Boys:
> http://www.youtube.com/watch?v=1u4Q88OxGvE

Vi kan ikke blive ved med at mødes på denne måde.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-04-10 17:53

> Vi kan ikke blive ved med at mødes på denne måde.
>
> Henning.

Nææ, så begynder Åge bare at komme med hentydninger *GG*

mvh Eva (som vist endelig fik ramt den rette tråd)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-04-10 18:14

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Nææ, så begynder Åge bare at komme med hentydninger *GG*
>
> mvh Eva

En hentydning:
I er vist et par værre turtelduer , jer to

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-04-10 18:31

meddelelsen news:4bb625c7$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> En hentydning:
> I er vist et par værre turtelduer , jer to
>
> Hilsen Åge

Så, så Åge, nu skal du ike starte nogle rygter.

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-04-10 18:39

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Så, så Åge, nu skal du ike starte nogle rygter.
>
> mvh Eva

Har han slet ikke tid til....han har alt for travlt med Grillmutter på
Havnegrillen

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-04-10 18:47

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Har han slet ikke tid til....han har alt for travlt med Grillmutter på
> Havnegrillen

Han påstår jo ellers, at det er dig, der sidder og ser forelsket på
grillmutter - men det er så bare camouflage for at skjule sin egen betagelse
af bemeldte dame? )

mvh Eva

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-10 19:18

> Han påstår jo ellers, at det er dig, der sidder og ser forelsket på
> grillmutter - men det er så bare camouflage for at skjule sin egen
> betagelse af bemeldte dame? )

Yeah right
http://www.facebook.com/photo.php?pid=1872414&o=all&op=1&view=all&subj=93109295097&aid=-1&id=825838119&oid=93109295097&fbid=91402308119

Fra : Henning Jensen

Dato : 02-04-10 19:32

On 02-04-2010 20:17, Alex Linaa wrote:
> Yeah right
> http://www.facebook.com/photo.php?pid=1872414&o=all&op=1&view=all&subj=93109295097&aid=-1&id=825838119&oid=93109295097&fbid=91402308119

Har I ikke planer om en update?

Henning

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-04-10 19:46

> Har I ikke planer om en update?
>
> Henning

I forbindelse med den omfattende interesse for Fur: - SIDSTE NYT: daglig
nyheds-uppdate fra Fur

FurNyt:
http://www.furnyt.dk/2/

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 02-04-10 20:02

On 02-04-2010 20:46, Åge Halldorsson wrote:

> I forbindelse med den omfattende interesse for Fur: - SIDSTE NYT: daglig
> nyheds-uppdate fra Fur
> http://www.furnyt.dk/2/

Jeg kan se at der er jazz-bufet i morgen på Strandhotellet mellem 12 og 15.
Der kan Grete servere dig et par 'dulmere' til maden, medens du oplever
hvordan levende musik lyder.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-04-10 23:23

> Jeg kan se at der er jazz-bufet i morgen på Strandhotellet mellem 12 og
> 15.

Går du med briller ?

> Der kan Grete servere dig et par 'dulmere' til maden, medens du oplever
> hvordan levende musik lyder.

Jovjov. Men jeg foretrækker nu de mange sommer-koncerter på pladsen foran
Restaurant Bryghuset og deres oktoberfest med tysk slager. Men koncerten med
THE SHARKS i forsamlingshuset var vist heller ikke så ringe. Men der er ikke
meget der kan slå LOS QUANTOS når de spiller på pladsen foran SKURET
adskillige sommeraftener. Nu skal der ellers også til at være ælevende musik
på FUR KAFFE OG THE på Søndergårde. Det kører bare. Det bliver sån noget Ib
Grønbech-agtigt noget, "Æ´HOLM" hedder sangeren.
Det er forøvrigt ikke lang tid siden Ib Grønbech gav koncert herovre. Og
der bliver vist jævnligt jazzcafe på Strandhotellet. Og der bliver
sansynligvis igen koncerter på Fur Camping. Jeg kan sgu snart ikke finde
rundt i al det musik man har på øen. Sidste år var der en aften hvor der var
koncert to steder på een gang. Det er svært at nå. Nårh jov så er der mange
telt-baller med levende musik, på havnen.
STØN!

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-04-10 20:11

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hmm, jeg synes nu, at Åge sidder og ser lidt smålun ud - men om det er på
grillmutter, kan jeg jo ikke vide *SS*

Herlige billeder i øvrigt.

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-04-10 22:58

> Hmm, jeg synes nu, at Åge sidder og ser lidt smålun ud - men om det er på
> grillmutter, kan jeg jo ikke vide *SS*

Jo da, det er derfor han smiler så svedent

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-04-10 23:04

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jo da, det er derfor han smiler så svedent

Nå, det er ikke kun de halve måger og hvad der ellers er kulinariske
lækkerier der trækker!

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-04-10 23:25

> Nå, det er ikke kun de halve måger og hvad der ellers er kulinariske
> lækkerier der trækker!
>
> mvh Eva

DER KOM de måger jeg efterlyste. Jeg troede sgu efterhånden de var fløjet
helt væk. Så mangler vi bare Kruttes sveller og remoulade, så har vi det
hele påplads igen.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-04-10 08:59

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Nå, det er ikke kun de halve måger og hvad der ellers er kulinariske
> lækkerier der trækker!
>
> mvh Eva

glem ikke de meget populære sveller og ketchuppen

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-04-10 23:23

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jo da, det er derfor han smiler så svedent

Undskyld, hvor er jeg ?

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-04-10 23:52

--
mvh Eva Schmidt"Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk>
skrev i meddelelsen news:4bb66e57$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Undskyld, hvor er jeg ?
>
> Hilsen Åge

Kan du ikke kende dig selv Åge - du ser såmænd da ellers nydelig ud!!

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-04-10 19:42

> [...]

> Han påstår jo ellers, at det er dig, der sidder og ser forelsket på
> grillmutter - men det er så bare camouflage for at skjule sin egen

Eva. Han har ikke mulighed for at svare dig i øjeblikket. Jeg tror nok han
sidder med sin lille nummer oppe i frituregryden, nede i Skuret og spejder
efter nye rocktalenter
mens han skuler forelsket mod grillmutter.

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-04-10 20:08

meddelelsen news:4bb63a6d$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> efter nye rocktalenter
> mens han skuler forelsket mod grillmutter.

Åge, er det ikke dig. der er vild med grillmutter?

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-04-10 23:28

> Åge, er det ikke dig. der er vild med grillmutter?
>
> mvh Eva

Nej. Det er løse rygter som Krutte sætter igang, fordi rockmusikken synger
på sidstevers. Og det er åbenbart min skyld.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-04-10 23:32

meddelelse news:4bb66f66$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nej. Det er løse rygter som Krutte sætter igang, fordi rockmusikken
> synger på sidstevers. Og det er åbenbart min skyld.
>
> Hilsen Åge

Bare lad være...du står og synger serenader for hende og spiller på
harmonikaen natten lang

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-04-10 23:50

> [...]
> meddelelse news:4bb66f66$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Bare lad være...du står og synger serenader for hende og spiller på

Mon så ikke han får en spand koldt vand - den stakkels pige skal vel have
fred for ham om natten i det mindste.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-04-10 09:06

> Mon så ikke han får en spand koldt vand - den stakkels pige skal vel have
> fred for ham om natten i det mindste.

Se hvad der skete med Florien Silberesen, da han sang serenader i FESTE DER
VOLKSMUSIK

Efter 1 minut og 44 sekunder i denne video:
http://www.youtube.com/watch?v=hD5kVrM79yM&feature=related

Der sker også noget efter 4 minutter og 35 sekunder

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 03-04-10 09:22

On 03-04-2010 10:05, Åge Halldorsson wrote:

Kom nu ikke for godt i gang!!!

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-04-10 10:55

> [...]
>
> Nej. Det er løse rygter som Krutte sætter igang, fordi rockmusikken
> synger på sidstevers. Og det er åbenbart min skyld.

Arh, indrøm da Åge.... Du har nu et godt øje til hende.... Er det fordi du
tror på, den så står på gratis fritter & pøller

Tag det ikke så tungt med Allan, du kan sikkert godt tage konkurrencen
op....

Ellers bare husk, mænd har det med kvinder, som hunde har med biler.

De spæner efter dem, og fanger de så endelig en, aner de ikke hvad de skal
stille op med den...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-04-10 19:38

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Har han slet ikke tid til....han har alt for travlt med Grillmutter på
> Havnegrillen

Sådan nemlig!.
Men HOV! - hvor blev remouladen, grillmågerne, svellerne, sennepen og
ketchuppen af ? ? ? - Dem plejer vi at høre en del om

Hmmmm. Nå! - nej, nu ved jeg hvor de er.
De er væk

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-04-10 22:59

meddelelse news:4bb63973$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> ketchuppen af ? ? ? - Dem plejer vi at høre en del om
>
> Hmmmm. Nå! - nej, nu ved jeg hvor de er.

Det tror da pokker de er væk, når du er der hele tiden...men der skulle
snart komme nye forsyninger

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-04-10 10:46

meddelelse news:4bb625c7$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> En hentydning:
> I er vist et par værre turtelduer , jer to
>
> Hilsen Åge

Lad være med at hentyde noget Åge...

Stik dem en pose knækket majs

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-04-10 10:53

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Lad være med at hentyde noget Åge...
>
> Stik dem en pose knækket majs
>
> M.V.H....Benny..

Hentyde noget. Hmmm... Jeg synes nu ikke lige jeg lagde majs imellem.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-04-10 10:57

meddelelse news:4bb70ff4$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Hentyde noget. Hmmm... Jeg synes nu ikke lige jeg lagde majs imellem.
>
> Hilsen Åge

Det kan du da roligt gøre, læg det i lige linie mellem dem,
så mødes de sikkert

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-04-10 11:32

> [...]
> meddelelse news:4bb70ff4$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det kan du da roligt gøre, læg det i lige linie mellem dem,

Begynder du nu også Benny!!!!

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-04-10 16:20

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Begynder du nu også Benny!!!!
>
> mvh Eva

Hej Eva

Ja da, for at forbedre Åge's kondital....

Så håber jeg du bor i København, og Henning i Holstebro...

Okay, så får jeg da også støttet erhvervet lidt, for der kan ligge
meget majs på den strækning ))

Allan ville jo have mig til at hakke roer, men det er vist lige et par dage
for tidligt.
Vi skal da lige have dem sået først

M.V.H....Benny..

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-04-10 11:43

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Det kan du da roligt gøre, læg det i lige linie mellem dem,
> så mødes de sikkert
>
> M.V.H....Benny..

Jeg begynder efterhånden mere og mere at tro at se ser FESTE DER VOLKSMUSIK
SAMMEN, men forsøger at skjule det.
Men det skal jeg overhovedet ikke udtale mig om.
Jeg mener bare jeg så nogen der kunne minde om dem, syngende ude blandt
folk på en lang række på nedenstående klip. De svingede med balloner og
sedler i luften.
Men som sagt. Jeg siger ikke noget. De trorede nok ikke der var nogen
i´Danmark der ville opdage det.

http://www.youtube.com/watch?v=Z33JH5pMKrU&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 03-04-10 11:45

On 03-04-2010 11:57, Benny Mortensen wrote:

> Det kan du da roligt gøre, læg det i lige linie mellem dem,
> så mødes de sikkert

Kan I så lade os være i fred!!!

Henning

--
Take time to laugh.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-04-10 11:50

> Kan I så lade os være i fred!!!
>
> Henning

Nemlig!!

Henning, du har vel ikke lagt an på Åges grillmutter siden han er så ivrig
for at få dig afsat til anden side?? *GG*

mvh Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 03-04-10 11:56

On 03-04-2010 12:50, Eva Schmidt wrote:

> Henning, du har vel ikke lagt an på Åges grillmutter siden han er så
> ivrig for at få dig afsat til anden side?? *GG*

Der har jeg ikke en chance. Grilmutters gunst kæmper både og Åge og
Krautwald om.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-04-10 12:11

> Der har jeg ikke en chance. Grilmutters gunst kæmper både og Åge og
> Krautwald om.
>
> Henning.

Jeg finder bare et andet Fur-spisested at besøge. Dem er der rigeligt af.

Skuret Grillbar
Fur Færgekro
Fur Strandhotel
Pensionat Regitzesminde
Cafe På Herrens Mark
Fur Camping Restaurant
Resturant Bryghuset

Krutte kan sån set godt få Skruret for sig selv og blive med rumpen oppe i
frituregryden. Så dettt......

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-04-10 12:57

meddelelse news:4bb72248$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Cafe På Herrens Mark

Lyder præcist som et sted for dig

Fra : Henning Jensen

Dato : 03-04-10 13:10

On 03-04-2010 13:56, Allan Krautwald wrote:

> [...]

Er der ikke kun oblater og altervin?
Kan han få de hvidhårede grilmåger der? Og hvordan ser 'jomfru Maria' ud?
Har du et billede?

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-04-10 13:28

Og hvordan ser 'jomfru Maria' ud?
> Har du et billede?

Det kan ikke være Grillmutter efter Åge har været der

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-04-10 15:15

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>
> Og hvordan ser 'jomfru Maria' ud?
>>

> Det kan ikke være Grillmutter efter Åge har været der

Allan - nu er du slem *GG*

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-04-10 15:23

> Allan - nu er du slem *GG*

Han er en værre en. Ja han er. Ham din Henning han virker derimod mere
nobel. Ja faktisk som en rigtig gentle-fyr.
Krutte er sån mere, du ved, en teenager i en voksen indpakning, lidt
yuppi-nørdeagtig, kan man vel sige. Han er mere sådan mere Rolling
Oldefar-musik-typen.

Men det skal jeg ikke blande mig i.

Hi hi Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 03-04-10 15:32

On 03-04-2010 16:22, Åge Halldorsson wrote:

> Henning han virker derimod mere
> nobel.

Tak.

Hennning

--
Take time to laugh.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-04-10 16:24

> Tak.
>
> Hennning
>
> --
> Take time to laugh.

Så Så Så Så Henning

Nu ikke noget med at se så selvglad ud

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 03-04-10 16:31

On 03-04-2010 17:23, Benny Mortensen wrote:

> Nu ikke noget med at se så selvglad ud

Jeg har fået konkurrence? Det huer mig ikke.!!!

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-04-10 16:32

> Jeg har fået konkurrence? Det huer mig ikke.!!!
>
> Henning.
>
> --
> Take time to laugh.

Pjat med dig

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-04-10 16:11

meddelelsen news:4bb74f36$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Krutte er sån mere, du ved, en teenager i en voksen indpakning, lidt
> yuppi-nørdeagtig, kan man vel sige. Han er mere sådan mere Rolling

Altså Åge din rygtesmed og sladretante.

Det er ikke min Henning - jeg er sikker på, at han allerede er afsat, så du
kan godt spare på hentydningerne.

Men jeg vil da give dig ret i, at han lyder til at være en flink fyr.

mvh Eva

PS. Har du besøgt grillmutter i dag - eller er det først efter lukketid
*GGG*

Fra : Henning Jensen

Dato : 03-04-10 16:15

On 03-04-2010 17:10, Eva Schmidt wrote:

> PS. Har du besøgt grillmutter i dag - eller er det først efter lukketid
> *GGG*

For Åge gælder der nok ingen lukketid.....

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-04-10 16:50

> For Åge gælder der nok ingen lukketid.....
>
> Henning.

U-nobel bemærkning.
fnys!

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-04-10 16:49

> PS. Har du besøgt grillmutter i dag - eller er det først efter lukketid
> *GGG*

Krutte sidder med måsen oppe i frituregryder dernede i Skuret, så jeg
smuttede i stedet op at få en mad-pandekage i den nye Cafe På Herrens mark,
oppe i Bakkerne.
Jeg er forøvrigt den første i hele verden der nogensinde har sat mine ben
i den Cafe.
PS: Det er så muligvis fordi jeg tog derop 29 minutter efter at den havde
første åbningsdag igår.

Hilsen Åge

så dettt....

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-04-10 17:41

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> PS. Har du besøgt grillmutter i dag - eller er det først efter lukketid
> *GGG*

Åge står og lusker på havnen til alle er gået....det skulle jo nødig hedde
sig

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-04-10 18:01

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Åge står og lusker på havnen til alle er gået....det skulle jo nødig hedde
> sig

Nå, vil han ikke være ved det - sådan en tøsedreng *GG*

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-04-10 17:39

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Allan - nu er du slem *GG*
>

> mvh Eva

Hæ hæ ja det er jeg

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-04-10 18:22

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Allan - nu er du slem *GG*
>

> mvh Eva

Det er rigtigt

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-04-10 16:22

> [...]
> Resturant Bryghuset
>
> Krutte kan sån set godt få Skruret for sig selv og blive med rumpen oppe i

Årh Åge....

Lad nu være med at blive jealoux....

Tag kampen op... Din tøsedreng )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-04-10 16:51

> Årh Åge...

Ja

> Lad nu være med at blive jealoux....

Ja

> Tag kampen op... Din tøsedreng )

Jaja, jovjov, men jeg kan jo bare tage på turist-fangst.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-04-10 07:40

meddelelse news:4bb763e3$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Ja

> Ja

> Jaja, jovjov, men jeg kan jo bare tage på turist-fangst.

Det var hurtigt du opgav Grill-Mutter ))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-10 08:41

> Det var hurtigt du opgav Grill-Mutter ))
>
> M.V.H....Benny..

Jamen når Krutte nu nærmest har sin egen stam-frituregryde at sidde i
dernede.

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 04-04-10 08:46

meddelelsen news:4bb84291$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Jamen når Krutte nu nærmest har sin egen stam-frituregryde at sidde i
> dernede.
>
> Hilsen Åge

Bor Allan også på Fur - og hvorfor sidder han i fituregryden.

Det må da være temmelig ubehageligt.

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 04-04-10 08:59

> Bor Allan også på Fur -

Næeh, jeg bor da heldigvis langt væk fra Fur

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-10 09:10

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Bor Allan også på Fur -

Nej, men fda han var her blev han jo meget forelsket i Skurets Grillbar

og hvorfor sidder han i fituregryden.¨

Der kan han bedre overskue sin elskede grillmutter og overskue om der er
konkurrenter

> Det må da være temmelig ubehageligt.

Jeg tror han bider det i sig, ligesom han jo også gør med de der grillmåger
og sveller og sån.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-04-10 09:17

On 04-04-2010 10:09, Åge Halldorsson wrote:

> grillmåger og sveller og sån.

Nu må I sgu snart holde op med, at spise løs af de små dyr. Det ender
som en truet dyreart.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-04-10 09:20

Åge Halldorsson skrev:

>grillmåger

grill-åger

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-04-10 12:08

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Kan I så lade os være i fred!!!
>
> Henning

Ja ja - godt ord igen. Rul i jer bare ind i en pressenning Henning og hyg
jer. Min mund er lukket med syv sejl.

---- indtil videre

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-04-10 13:13

meddelelse news:4bb7218d$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Min mund er lukket med syv sejl.

Måtte det vare ved

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-04-10 16:26

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Kan I så lade os være i fred!!!
>
> Henning
>

> --
> Take time to laugh.

Ja Ja Da, men vi skal da lige have jer ført sammen først )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-04-10 16:52

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ja Ja Da, men vi skal da lige have jer ført sammen først )
>
> M.V.H....Benny..

Hvad skal de mon lave?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 03-04-10 17:03

On 03-04-2010 17:52, Åge Halldorsson wrote:

> Hvad skal de mon lave?

I skal ikke vide alting.
Fornøj du dig nu 'På Herrens Mark' med Jomfru Maria (Nej, hov, fejl, det
er, eks. Jomfru Maria).
Så får vi andre tid til lidt selvransagelse.

Henning

--
Take time to laugh.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-04-10 17:15

> I skal ikke vide alting.

> Henning

hehe - Undskyld .

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-04-10 07:42

> [...]
> er, eks. Jomfru Maria).
> Så får vi andre tid til lidt selvransagelse.

Det kan jo være.... Åge har det lige som hundene & bilerne ))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-10 08:43

> Det kan jo være.... Åge har det lige som hundene & bilerne ))
>
> M.V.H....Benny..

Yrdhk . Hunde og biler. Skal den ene så tisse på den anden.
Her står jeg af. Nu bliver det bliver for alternativt og næseringsagtigt.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 04-04-10 09:26

meddelelse news:4bb84307$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Yrdhk . Hunde og biler. Skal den ene så tisse på den anden.
> Her står jeg af. Nu bliver det bliver for alternativt og næseringsagtigt.
>
> Hilsen Åge

Du har en pervers tankegang....noget du har set på tysk TV

Fra : Allan Krautwald

Dato : 04-04-10 09:25

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Det kan jo være.... Åge har det lige som hundene & bilerne ))
>
> M.V.H....Benny..

Ja netop....hvis hundene endelig skulle fange en bil, ville de ikke ane,
hvad de skulle stille op med den

Fra : Henning Jensen

Dato : 05-04-10 07:20

On 02-04-2010 15:36, Henning Jensen wrote:
> For at snakke om lidt andet, hvordan er Kim Larsens nye CD?

Hvis man er Kim Larsen fan, så har DSB's gratisblad "Ud og Se", som
ligger i toge og på stationer, et stort interview med Kim Larsen.

Henning.

--
Take time to laugh.