Sandsække til parasolfod
Fra : JS

Dato : 01-04-10 08:43

Jeg skal have lavet lidt fleksibel stormsikring til min ellers ret tunge
parasolfod og tænker på at lave 3-4 mindre sandsække som jeg kan sætte på
foden. Men hvilken type sæk vil være velegnet til formålet og hvor kan
sådanne skaffes?

Pft for hjælpen

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 01-04-10 08:52

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> parasolfod og tænker på at lave 3-4 mindre sandsække som jeg kan sætte på
> foden. Men hvilken type sæk vil være velegnet til formålet og hvor kan

Jutesække gl.dags nissesæk, fåes på tømmerhandel

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 01-04-10 09:32

Stig Rasmussen skrev:
> "JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jutesække gl.dags nissesæk, fåes på tømmerhandel

De rådner væk ret hurtigt.
Jeg ville bruge nogle kraftige plastsække eller hvide nylonsække = PP plast.
Hilsen Matthias

Fra : CC

Dato : 01-04-10 09:57

"JS" skrev i meddelelsen ...
> [...]
> parasolfod og tænker på at lave 3-4 mindre sandsække som jeg kan sætte på
> foden. Men hvilken type sæk vil være velegnet til formålet og hvor kan

Sandsække fra militæret (udskudslager - Hvis sådan eksistere mere) eller
sandsække fra stormflodsberedskabet (CF?)