Anhænger træk til havetraktor
Fra : Bjarne K.

Dato : 31-03-10 13:35

Nogen der lige på stående hånd, ved, hvor man kan købe et anhænger træk til
en havetraktor.

Jeg tænker på den slags anhænger træk, der kan skrues på ens havetraktor, så
man kan tøffe rundt med sin almindelige trailer.

Jeg skal helst bruge den idag, så hvis der kan henvises til en butik i
nærheden af Århus, der sælger dem.

Se eventuelt http://www.baadgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=895

Bjarne K.

Fra : Frede

Dato : 31-03-10 06:45

--

> Med venlig hilsen
>
> Bjarne K.

Det har de mange af de steder hvor de sælger havtraktorer (der købter
jeg også min)

Frede

Fra : Armand

Dato : 31-03-10 17:01

Frede skrev:

> Det har de mange af de steder hvor de sælger havtraktorer

Hav-traktorer? Er det til erstatning for havheste??

--
Armand.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 31-03-10 18:03

On Wed, 31 Mar 2010 18:01:07 +0200, Armand wrote:

> Hav-traktorer? Er det til erstatning for havheste??

Ja, sidstnævnte bruges kun til vandpolo nutildags...

--
Peter Dalgaard
Center for Statistics, Copenhagen Business School

Fra : Henning Lund

Dato : 01-04-10 09:41

Bjarne K. wrote:
> [...]
> havetraktor, så man kan tøffe rundt med sin almindelige trailer.
>
> Jeg skal helst bruge den idag, så hvis der kan henvises til en butik i

Jeg har en sprit ny i overskud, den kan du få billigt.

Mvh Henning Lund

Fra : Bjarne K.

Dato : 01-04-10 09:43

"Henning Lund" <hl@lite.dk> wrote in message

> Jeg har en sprit ny i overskud, den kan du få billigt.
>
> Mvh Henning Lund

Hvor befinder den sig ?

Bjarne K.

Fra : Henning Lund

Dato : 01-04-10 09:44

Bjarne K. wrote:

> Hvor befinder den sig ?

Lemvig

Fra : Bjarne K.

Dato : 01-04-10 11:14

> Lemvig

Der er godt nok lidt for langt væk, men ellers tak for tilbudet.

Bjarne K.

Fra : Frede

Dato : 01-04-10 15:10

On 31 Mar., 18:01, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:

> Hav-traktorer? Er det til erstatning for havheste??
>
> --
> Armand.

Tjaaa eller som erstatning for en Arm-and!!!

Frede