Rod i Visuel Basic.
Fra : Egon Nicolaisen

Dato : 04-08-01 19:10

Jeg købte sidste år Visual Basic 6,0
Learning udgaven. Det har været dejligt at bruge, men nu er der gået kuk i
det.
Jeg har Project Explorer øverst i højre side af vinduet, men nu er det
blevet sådan at hvis den berører linien ovenfor fylder den hele skærmbredden
og den skal trækkes helt ned i bunden for at få normal størrelse og kan så
placeres igen uden at røre linien. Det er næsten det samme med Properties
Window og Form Layout Window som jeg har under Project Explorer, de smutter
op på det vindue ovenfor hvis de berører linien. Så skal de også trækkes i
bund for at blive fri. Hvad er gået galt, jeg forstår ikke meget
engelsk(pensionist).
Jeg vil gerne have direkte svar hvis der er en venlig sjæl som vil hjælpe.
MVH.
Egon Nicolaisen
Hurup
enicolai@post11.tele.dk

Fra : Hans Rikartsen

Dato : 04-08-01 22:22

Hei!! Jeg har hatt nøyaktig samme problem en gang, og måtte tilslutt
innstallere hele VB på nytt. Det er jo litt drastisk, så det kan jo tenkes
at det er noen andre der ute som har en bedre løsning?