Returnering af brækkede vandhaner?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 30-03-10 10:05

Hos Stark købte jeg et antal vandhaner hvoraf 2 nu er brækket samme
sted; den 1. da jeg ville skrue den ud af røret og den anden da min
kone i går ville lukke for den anden (den dryppede); det er de 2
nederste - den øverste er - stadig - intakt :

http://kortlink.dk/7mq3

Da jeg mejslede stumpen ud af røret sprang den i små stykker for hvert
slag

Kan man forvente at Stark skal tage dem alle tilbage?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Max

Dato : 30-03-10 10:11

Hej Hans

> Kan man forvente at Stark skal tage dem alle tilbage?

Jeg aner ikke hvad man kan forvente, men jeg
ville forlange at de tager dem tilbage, og de kom
ikke til at slippe.

--
Mvh Max

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 30-03-10 10:11

Max har bragt dette til os:
> Hej Hans

> Jeg aner ikke hvad man kan forvente, men jeg
> ville forlange at de tager dem tilbage, og de kom
> ikke til at slippe.

Ok

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Armand

Dato : 30-03-10 11:37

Hans Paulin (6310) skrev:
> Hos Stark købte jeg et antal vandhaner hvoraf 2 nu er brækket samme
> sted; den 1. da jeg ville skrue den ud af røret og den anden da min kone
> i går ville lukke for den anden (den dryppede);

=
Jeg ser tydelig billedet for mig da konen stod i fontænen (fordentlig)
uden at ane hvorledes man straks fik lukket for vandet!

> Kan man forvente at Stark skal tage dem alle tilbage?

Som sædvanlig skal man forvente at ende afvist hvis man ikke har
kvitteringerne i orden!

Derudover er det en simpel reklamations-sag, og selv den 3. burde blive
taget tilbage på mistanken alene!

--
Armand.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 30-03-10 12:20

Armand kom med følgende:

> =
> Jeg ser tydelig billedet for mig da konen stod i fontænen (fordentlig) uden
> at ane hvorledes man straks fik lukket for vandet!

"Det fandt jeg hurtigt ud af; jeg hoppede tilbage og for ind og lukkede
for vandet", siger hun

> Som sædvanlig skal man forvente at ende afvist hvis man ikke har
> kvitteringerne i orden!

Jeg har kviteringer på 4 kuglehaner

> Derudover er det en simpel reklamations-sag, og selv den 3. burde blive taget
> tilbage på mistanken alene!

Håber jeg

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Henning

Dato : 30-03-10 16:01

On Tue, 30 Mar 2010 11:05:03 +0200, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

> [...]
>slag
>
>Kan man forvente at Stark skal tage dem alle tilbage?

Dem der er defekte kan du måske få byttet - på den anden side, de
koster 30,-/stk?

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 30-03-10 23:21

Følgende er skrevet af Henning:

> Dem der er defekte kan du måske få byttet - på den anden side, de
> koster 30,-/stk?

"63,95" pr. stk.

Fik penge for alle tre.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Max

Dato : 31-03-10 12:17

Hej Hans

> Fik penge for alle tre.

Hvad så med den fjerde ?

Max

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 31-03-10 12:31

Max forklarede den 31-03-2010:
> Hej Hans

> Hvad så med den fjerde ?

Jeg smed den væk i sin tid da den blev deform af at blive skruet i; den
var utæt ved håndtaget efterfølgende og jeg tog hændelsen på min egen
kappe; regnede med jeg havde taget for hårdt fat.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Armand

Dato : 31-03-10 12:44

Max skrev:
> Hej Hans

> Hvad så med den fjerde ?

Den sidder vel monteret ved svigermor

--
Armand.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 31-03-10 15:51

Armand forklarede den 31-03-2010:

> Den sidder vel monteret ved svigermor

Hun har ikke brug for vand længere

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Armand

Dato : 31-03-10 17:07

Hans Paulin (6310) skrev:
> Armand forklarede den 31-03-2010:

> Hun har ikke brug for vand længere

Dér hvor svigermødre ender er der ellers brug for meget(!) vand!

--
Armand.
(Der ellers er godt tilfreds med sin svigermor)

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 31-03-10 17:42

Armand formulerede onsdag:

> Dér hvor svigermødre ender er der ellers brug for meget(!) vand!

Det' jo dét!

Hans
www.zofiaoghans.dk