(et af) Toyotas problemer undersøges af NA~
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 30-03-10 21:43

Har lige læst en artikel i Ingeniøren og tænker følgende:
Da jeg efterhånden har nået en vis alder og stadig holder mig på jorden er
det nok også meningen at jeg skal blive der.
Hvis jeg anskaffer mig et automobil af mærket Toyota, er der så forøget
risiko for at farten bliver så høj at jeg kommer i kredsløb?
Troede kun at NASA havde med outer space at gøre

Link:
kortlink.dk/ing/7mrs

http://ing.dk/artikel/107705-nasa-skal-undersoege-toyotas-accelerationsproblemer?utm_medium=email&utm_source=nyhedsbrev&utm_campaign=ingeftermiddag

Konklusion: Jeg skal ikke have Toyota foreløbig

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : KASO

Dato : 30-03-10 21:52

"Uffe Bærentsen" <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Konklusion: Jeg skal ikke have Toyota foreløbig

Hmm - husstanden rummer en Yaris 1.3VVTi - risikoen for at den går i
kredsløb er stærkt overvurderet!

Fra : Kent Friis

Dato : 31-03-10 15:09

Den Tue, 30 Mar 2010 22:42:48 +0200 skrev Uffe Bærentsen:
> [...]
>
> Konklusion: Jeg skal ikke have Toyota foreløbig

Indtil videre ser det ud til, at medmindre du skylder en masse penge væk,
bor i et land hvor det er nemt at sagsøge og få kæmpe erstatninger OG
kan overbevise politiet om at du tror at hvis man sætter en bil i
frigear skrider den ud, er der ikke noget at være bekymret for.

Skulle du vælge at forsøge det sidste i DK, tror jeg du får svært ved
at overbevise betjenten om at du har fået dit kørekort på officiel vis.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"