Nogen der har erfaringer med stonecolor ?
Fra : TGJ

Dato : 29-03-10 19:45

Overvejer det til nogle cementfliser, hvor overfladen har set bedre dage

/Thomas

Fra : Keld Nygaard

Dato : 29-03-10 20:22

"TGJ" <somewhere@theinternet.com> skrev i en meddelelse
> Overvejer det til nogle cementfliser, hvor overfladen har set bedre dage
>
> /Thomas

Jep - min mor gav hendes terrasse (5 år gamle betonfliser) en tur sidste
forår. Ca. 20 % af det er skallet af, så nu overvejer vi at højtryksrense
det hele af (med de ulemper det giver), eller om der skal lægges nye fliser.

Mvh
Keld

Fra : Max

Dato : 29-03-10 20:55

Hej Thomas

> Overvejer det til nogle cementfliser, hvor overfladen har set bedre
> dage

Jeg tror simpelthen ikke på at det holder, så lev med de
gamle eller skift dem.

Max

Fra : Armand

Dato : 29-03-10 23:16

TGJ skrev:
> Overvejer det til nogle cementfliser, hvor overfladen har set bedre dage

Hér i byen blev der for nogle år siden reklameret på(!) indfaldsvejene
for et forekommende internationalt sports-stævne. Malingen der blev
benyttet var det billigst anskaffelige væg-maling eftersom at holdbarhed
så langtfra var et kriterie - Men reklamen blev siddende i årevis
derefter, selv i selve hjulsporene

Morale: Alm. vægmaling vil sandsynligvis være tilstrækkelig og frem for
alt så meget billigere at man kan affinde sig med at skulle plet-reparere!

--
Armand.

Fra : ***Fr@nk***

Dato : 02-04-10 07:06

"TGJ" <somewhere@theinternet.com> skrev i en meddelelse
> Overvejer det til nogle cementfliser, hvor overfladen har set bedre dage
>
> /Thomas

Det er spild af penge.
Jeg har kun hørt at det bliver brugt af folk der har nogle gamle fliser, og
som skal sælge deres hus.
Så får de lige en opfrisker med Stonecolor, og så ser alt fint ud når de
kommende købere kigger på dem.

Frank