Service i Tyskland
Fra : Jebir

Dato : 29-03-10 20:44

Goddag!

Lige en forespørgsel;
Jeg har en Suzuki Baleno der efterhånden har ramt de 150.000 og dermed
skal til eftersyn.
Jeg har fulgt lidt med her og har fundet ud af, at det nok er en rimelig
ide at køre til Tyskland og få lavet eftersynet, og har da også rettet
henvendelse til Rohde Autohaus i Flensborg, som kan lave eftersynet til
1500 kr mindre end min lokale mekker.
Da jeg skrev til dem for en lille måned siden bad de mig skrive en uges
tid før jeg skulle til service og aftale tid, og nu hvor det er aktuelt
har jeg netop kontaktet dem - og det viser sig nu, at jeg først kan
komme til midt i Maj...
Da jeg står og skal en smut til Berlin i bilen i starten af Maj vil jeg
meget gerne have servicen klaret før dette, for at få den tjekket
igennem osv.
Derfor vil jeg høre, om der er nogen der kan anbefale et andet værksted
("lige") på den anden side af grænsen der kan klare et eftersyn på en
Suzuki?

- Mikkel

Fra : Z

Dato : 30-03-10 11:40

> Derfor vil jeg høre, om der er nogen der kan anbefale et andet værksted
> ("lige") på den anden side af grænsen der kan klare et eftersyn på en
> Suzuki?

http://www.suzuki-schleswig-holstein.de/dealer.html

Der ligger et til lige ved siden af Rohde.

Fra : Jebir

Dato : 31-03-10 11:16

> http://www.suzuki-schleswig-holstein.de/dealer.html
>
> Der ligger et til lige ved siden af Rohde.

Mange tak for det
Kan se det er en anden "afdeling" af Rohde - tog kontakt til dem, og fik
en tid om små 14 dage - lækkert!

- Mikkel