Mazda 323 fra 1993 skal til syn juni.
Fra : CAH

Dato : 29-03-10 10:39

Hej

Kan jeg få noget for min gamle Mazda, 323 LX 1.6 som har kørt lige
lidt over 300.000, og skal til syn i Juni måned eller skal den køres
til skrot?

http://www.flickr.com/photos/madsgormlarsen/4473851662/in/set-72157623603402741/

Mvh
Cah

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-10 17:54

"CAH" <madsgormlarsen@gmail.com> wrote in message
[...]

Det det jo svært at sige...

Men det du kan se er som regel ikke det værste, når først man begynder at
grave i l*rten begynder den at lugte :(
Kender det alt for godt fra vores gamle peugeot...

Kasper

Fra : CAH

Dato : 30-03-10 08:19

On 29 Mar., 18:53, "Kasper" <Tjae> wrote:
> "CAH" <madsgormlar...@gmail.com> wrote in message

> Hej
>
> Kan jeg f noget for min gamle Mazda, 323 LX 1.6 som har k rt lige
> lidt over 300.000, og skal til syn i Juni m ned eller skal den k res
> til skrot?
>
> http://www.flickr.com/photos/madsgormlarsen/4473851662/in/set-7215762...
>
> Det det jo sv rt at sige...
>
> Men det du kan se er som regel ikke det v rste, n r f rst man begynder at
> grave i l*rten begynder den at lugte :(
> Kender det alt for godt fra vores gamle peugeot...
>
> Kasper

Ja, det kan du have ret i, jeg tror nu faktisk den ser langt værre ud
end den er, der er jo ikke gjort noget for at skjule rust her. Men er
der overhovedet nogen der vil give penge for sådan en gammel sag?
Overvejer lidt at tage den til syn, bare for at se om man kunne være
heldig. Nysynet må den da være noget værd?

Mvh
Cah