Lille fregnede Louise - WRUHM
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-03-10 16:07

Hold da op hvor den lille fregnede Louise har fået en ansigtløftning her.
Huuuu hej, hvor det kører for KIM OG HALLO.
www.youtube.com/watch?v=LqD_zBHcS9s&feature=related

Der er kommet mange andre videoer med Hallo-folkene. Aj aj aj, hvor det
lyder godt. Den her sang er bare meget meget tradiotionel dansegalla-agtig.
Bemærk den extremt høje musikalske kvalitet og blødheden i sangen-. Der er
bare dømt skandinavisk danseband, så det vil noget.
http://www.youtube.com/watch?v=scegpJz5qsM&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-03-10 16:13

meddelelsen news:4bb0c225$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> dansegalla-agtig. Bemærk den extremt høje musikalske kvalitet og blødheden
> i sangen-. Der er bare dømt skandinavisk danseband, så det vil noget.

Jeg synes nu, at der er lige lovlig meget "tæppebanker" i begge numre..

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-03-10 16:24

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg synes nu, at der er lige lovlig meget "tæppebanker" i begge numre..
>
> mvh Eva

NÅ! - Altså Fru Schmidt, jeg synes nu godt nok der er væsentlig forskel på
tæppebankning og velspillet trommeslagming. Tæppebankning er når den bare
kører med
monotom enslydende slag DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK.
Sådan siger det jo slet ikke her. Her er det jo velspillet
hardcore-trommeslagning - og det er nu altså noget helt andet.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-03-10 16:49

meddelelsen news:4bb0c621$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Sådan siger det jo slet ikke her. Her er det jo velspillet
> hardcore-trommeslagning - og det er nu altså noget helt andet.

Forskellen er ens i mine ører

Det overdøver jo næsten sangeren - men det er måske kun en fordel *GG*

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-03-10 16:58

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes nu, at der er lige lovlig meget "tæppebanker" i begge numre..
>
> mvh Eva

Ja mage til larmende næserings-larm skal man lede længe efter

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-03-10 17:01

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Ja mage til larmende næserings-larm skal man lede længe efter

HOV! - Er du faldet ned fra frituregryden ?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-03-10 16:21

meddelelsen news:4bb0c225$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Huuuu hej, hvor det kører for KIM OG HALLO.
> www.youtube.com/watch?v=LqD_zBHcS9s&feature=related

Det undrer mig lidt hvem den guitarist er. Det skulle da være Jacob, men han
ser bestemt ikke sådan ud ?

> Der er bare dømt skandinavisk danseband, så det vil noget.
> http://www.youtube.com/watch?v=scegpJz5qsM&feature=related

Og så er der en helt anden guitarist igen. Hwa fan sker der. Hvem er han så,
den mystiske guitarist?.
Man ser ikke min gamle scooter-reparatør Jacob på disse 2 videoer, men det
er da ham der er på Halløjsovses hjemmeside
og ham der ER deres guitarist.

Nogen der ved noget om den sag ?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 29-03-10 16:45

On 29-03-2010 17:07, Åge Halldorsson wrote:

> Huuuu hej, hvor det kører

Nu har du været i Havnegrillen igen.

Henning.

--
Take time to laugh.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-03-10 17:00

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Nu har du været i Havnegrillen igen.
>

> Henning.

Eller drukket af natpotten

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-03-10 18:06

meddelelsen news:4bb0c225$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hold da op hvor den lille fregnede Louise har fået en ansigtløftning her.

Det er jo ikke hver dag der kommer en professionel ny-inspilning af en
gammel slager. Men her var den så. Godaw og velkommen.
Der er rigtig Dølle-Fjelde-Musse over den.

I den nye går det jo noget voldsommere til. Man har ikke engang set Mis
Frankrig eller Mis Chile - ikke noget med om de var billedskønne og kunne
smile eller at man kom hjem og mødte en sjællandsk pige som var det sødeste
af alt hvad der var sødt.

Nej, vi kører bare med fuld far fra starten

Synes man bedst om den gamle eller den nye.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 29-03-10 18:45

On 29-03-2010 19:06, Åge Halldorsson wrote:

> Synes man bedst om den gamle eller den nye.

Hvis det er et spørgsmål, er de så ikke begge lige gode eller dårlige.

Henning

--
Take time to laugh.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-03-10 07:52

meddelelse news:4bb0c225$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> dansegalla-agtig. Bemærk den extremt høje musikalske kvalitet og blødheden
> i sangen-. Der er bare dømt skandinavisk danseband, så det vil noget.

Hej Åge

Har egentligt altid kunnet lide Hallo.... Men jeg tror jeg ville foretrække
dem, men altså bare uden Kim... Man kunne måske lade dem nærme sig hinanden,
ved enten at lægge en dæmper på Hallo, eller give Kim nogle flere
vitaminpiller... Med sidstnævnte løsning, tror jeg faktisk, at de kunne
blive rigtigt gode.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-03-10 15:15

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Har egentligt altid kunnet lide Hallo....

Meget forståeligt. Det er vel Danmarks mest professionelt spillende
orkester. Bedre end Sukker (Kandis).

> [...]
> Hallo, eller give Kim nogle flere vitaminpiller... Med sidstnævnte
> løsning, tror jeg faktisk, at de kunne blive rigtigt gode.

Jeg ved ikke lige hvad du mener der skulle være anderledes i musikken. Måske
du bedre kan lide hans lillebrors orkester "Blue Hawai", selv om musikken nu
godt nok ligner hinanden til forveksling.
Jeg kan ikke lige finde et klip med Jesper. Det er forøvrigt ham med
halstørklædet og den udpræget alternative frisure, som han dog ikke havde
for en måneds tid siden, da han lappede mine sko.
www.bluehawaii.dk/index1.html
Han er åbenbart ikke så kendt som Kim.
Pudsigt, Jacob fra Kim og Hallo har også lappet noegt for mig. Det var
min scooter og cykel.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-03-10 16:23

meddelelse news:4bb2076b$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> www.bluehawaii.dk/index1.html
> Han er åbenbart ikke så kendt som Kim.
> Pudsigt, Jacob fra Kim og Hallo har også lappet noegt for mig. Det var

Jamen umiddelbart ville jeg ikke lave noget om på musikken...
Bare give Kim nogle flere vitaminpiller, så han kommer op i
samme gear som resten af gruppen...
For det ville da være synd at lægge en dæmper på dem i
stedet

M.V.H....Benny..