For Pink Floyd-fans
Fra : Ukendt

Dato : 28-03-10 19:17

Til de af jer der er fans af Pink Floyd, kan jeg anbefale en række koncerter
der er i gang med det danske band "The Pink Floyd Project";
http://www.pinkfloydproject.dk/koncerter.htm

Jeg havde fornøjelsen af at høre dem for 2 år siden, og gik til koncerten
med den del skepsis. Men efter 2 minutter var jeg solgt, og indfanget i
deres univers af vellyd. De ikke bare lyder som PF, de lyder 100% som PF, og
jeg stod med åben mund og polypper i samfulde 3 timer, og bare labbede i mig
af det ene flotte nummer efter det andet.

Jeg har lige sikret mig billetter til Train om 14 dage, og jeg glæder mig
som et lille barn: http://www.train.dk/koncert_kalender.asp?AjrDcmntId=2027

/Alex

Fra : Per H

Dato : 28-03-10 19:45

On Sun, 28 Mar 2010 20:16:38 +0200, "Alex Linaa" <www.linaa.com>
wrote:

>Til de af jer der er fans af Pink Floyd, kan jeg anbefale en række koncerter

Måske man skulle hoppe med på vognen.
Takker ihvertfald.

per

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-03-10 19:57

> Til de af jer der er fans af Pink Floyd, kan jeg anbefale en række
> koncerter der er i gang med det danske band "The Pink Floyd Project";
> http://www.pinkfloydproject.dk/koncerter.htm

Je har også kun hørt godt om dem, men desværre ikke oplevet dem endnu.

Fra : Michael Lund

Dato : 29-03-10 16:35

Har oplevet dem 2 gange for et par år siden og det var fantastisk!!

I første koncert spillede de Dark side of the moon fra ende til anden og den
til den anden var det Wish you were here.

Siden den gang har jeg forstået at frontmanden er udskiftet, men det er
garanteret stadig fedt.

Skal helt sikkert opleve dem igen.

Mic.