Mærkning af vinterhjulene
Fra : majland

Dato : 29-03-10 03:18

Til jul fik jeg nogle ventilhætter fra http://www.idcaps.biz/

Kan ikke huske om de har været nævnt her før. Men ideen er god og nu
skal jeg lige til at skifte til sommerhjul og så kom jeg i tanke om
dem igen

Fra : Thore

Dato : 29-03-10 12:36

On Mon, 29 Mar 2010 02:17:51 -0700 (PDT), majland
<anders.majland@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Kan ikke huske om de har været nævnt her før. Men ideen er god og nu
>skal jeg lige til at skifte til sommerhjul og så kom jeg i tanke om

Personligt bruger jeg noget gult fedtkridt. På v.baghjul kom jeg sidste
år til at skrive på ydersiden... og det er ikke gået af selv efter denne
strenge vinter...

Forøvrigt er det godt man er privatkunde på ovenstående = 10,- pr. sæt
Forhandlere skal give 30,- for to sæt...

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Keld Nygaard

Dato : 29-03-10 20:17

> Forhandlere skal give 30,- for to sæt...

Incl. forsendelse

Mvh
Keld