syn
Fra : jan kristensen

Dato : 28-03-10 16:32

hej ng.

jeg købte en bil der var synet 4-6-2009
og nu er den kaldt til syn igen seneste 18 maj 2010
skulle der ikke kunne gå 2 år imellem ?

vh jan

Fra : Jean

Dato : 28-03-10 16:38

Jan skrev:
> jeg købte en bil der var synet 4-6-2009
> og nu er den kaldt til syn igen seneste 18 maj 2010
> skulle der ikke kunne gå 2 år imellem ?

Hej!

Jo, det burde der da.
Har du andet på synsdatoen end fra sælger?

Mvh Jean.

Fra : jan kristensen

Dato : 28-03-10 16:49

On 28/03/2010 17:37, Jean wrote:

> Hej!
>
> Jo, det burde der da.
> Har du andet på synsdatoen end fra sælger?
>
> Mvh Jean.

hi

jeg har synsrapporten, men det ser lidt sjovt
ud - nummerplade nr er ikke den som jeg har på
min bil, men stel nr er den samme som på min registreringsattest. !!

mystisk.

Fra : ABJ

Dato : 28-03-10 16:49

"jan kristensen" <jan@garsdal.org> skrev i meddelelsen
> hej ng.
>
> jeg købte en bil der var synet 4-6-2009
> og nu er den kaldt til syn igen seneste 18 maj 2010
> skulle der ikke kunne gå 2 år imellem ?
>
> vh jan

Hvis den er synet udenfor den normale tid skal man gøre opmærksom på at det
skal ændres, og i nogle tilfælde betale dobbelt.

Hilsen Aksel

Fra : jan kristensen

Dato : 28-03-10 16:53

On 28/03/2010 17:49, ABJ wrote:

> "jan kristensen" <jan@garsdal.org> skrev i meddelelsen

> Hvis den er synet udenfor den normale tid skal man gøre opmærksom på at
> det skal ændres, og i nogle tilfælde betale dobbelt.
>
> Hilsen Aksel

hi

så er det nok det der ikke er gjort, det er bare lidt træls.
det koster jo ....

mvh jan

Fra : Niels Bengaard

Dato : 28-03-10 17:22

> jeg købte en bil der var synet 4-6-2009
> og nu er den kaldt til syn igen seneste 18 maj 2010
> skulle der ikke kunne gå 2 år imellem ?
>
> vh jan

Hvis man laver et registreringssyn kan man få ændret synsdatoen, men det
kræver man udfylder visse papirer og sender dem til skat, som så laver en ny
registreringsattest..
Man kan altid tjekke datoen som er udgangspunktet for syn på sin
registreringsattest.

Mvh Niels