Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lave eet billede ud fra mange forskellige ~
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 28-03-10 03:08

Hej

Jeg har en gang set et program, der på simpel vis kunne lave eet
enkelt billede ud fra mange forskellige billeder (kollage). Jeg kan
selvfølgelig bare gøre det i photoshop, men...

Så hvis nogen lige kunne opfriske min hukommelse med program forslag?

Lars

Fra : emjeppesen

Dato : 28-03-10 10:28

Lars Rasmussen skrev:

>Så hvis nogen lige kunne opfriske min hukommelse med program forslag?

Picasa f.eks.
Gratis og let at lave kollager med

Hilsen emj

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 28-03-10 18:10

Lars Rasmussen wrote:
> [...]
> selvfølgelig bare gøre det i photoshop, men...
>
> Så hvis nogen lige kunne opfriske min hukommelse med program forslag?

Mener du software der kan lave store billeder, hvor hver "pixel" er et
billede i sig selv?

/Mogens

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 28-03-10 11:42

> Mener du software der kan lave store billeder, hvor hver "pixel" er et
> billede i sig selv?
>
> /Mogens

Nej, det er bare f.eks. 90 tilfældige billeder, som programmet skal
sammensætte til et billede, så jeg slipper for at gøre det manuelt.

Fra : emjeppesen

Dato : 28-03-10 22:38

Lars Rasmussen skrev:

>Nej, det er bare f.eks. 90 tilfældige billeder, som programmet skal
>sammensætte til et billede, så jeg slipper for at gøre det manuelt.

Det kan Picasa.
Prøv det dog.

Hilsen emj

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-03-10 14:48

"emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse
> Det kan Picasa.

Og mange andre foto-programmer - check hvad der fulgte med printeren -
med f.x. Canon følger der et med, der kan gøre det.....

Jan

Fra : Brian Sørup

Dato : 30-03-10 13:46

"Lars Rasmussen" <lars0504@googlemail.com> skrev i meddelelsen
[...]

********************
Prøv Photo Stitch....

--
Brian Sørup

Fra : Anders

Dato : 30-03-10 23:05

Brian Sørup skrev:

> [...]
> selvfølgelig bare gøre det i photoshop, men...
>
> Så hvis nogen lige kunne opfriske min hukommelse med program forslag?

http://www.engadget.com/2004/10/19/how-to-make-your-own-photo-mosaics

Anders