Hurtige politibiler
Fra : Andersen [3650]

Dato : 28-03-10 01:02

Ja til trods for at det danske politi får en lille racerbil:
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1318680.ece
så er det alligevel i udlandet man finder de rigtig fede:
http://ekstrabladet.dk/gallerier/biler/article1263993.ece

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Bjørn J.

Dato : 28-03-10 01:09

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja til trods for at det danske politi får en lille racerbil:
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1318680.ece

Hmm..hvor læser du, det danske politi rent faktisk får nævnte potte ?

mvh/Bjørn J.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-03-10 07:03

"Andersen [3650]" skriver:

> Ja til trods for at det danske politi får en lille racerbil:
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1318680.ece

Har du klæst andet end iverskriften?
"De danske panserbasser kan godt begynde at glæde sig, hvis denne
showbil bliver til virkelighed. "

Showbil....

Klaus

Fra : Peter J

Dato : 31-03-10 12:28

"Andersen [3650]" skrev

Ja til trods for at det danske politi får en lille racerbil:
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1318680.ece

Focus med fut i er ren og skær skæg og ballade - Jeg handler i nærværende
Ford-shop, og bilen er udelukkende lavet som showbil, og til brug på en stor
forårsmesse i Aalborg.

Tidligere havde de en Focus RS som lagervare, og den blev solgt ret
hurtigt - ombygget til gulpladepotte..

Men sjov er den

VenHils
Peter
Skoda Octavia TDI 100 Tour 2006
Ford Transit 130 T300 Kombi 2007 - (Om 3-4 uger pludselig 140 T300 Kombi
2010....)
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/Ford-Transit-300L-Kombi-_ID578802.htm