Krokodille-slager
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-03-10 10:35

Hvorfor ikke lige en sang med verdens mest towlige slagersanger / rapsanger
/ popsanger / Tv-studievært / Programtilrettrelægger / Dyrepasser /
Turistguide og krokodilletæmmer - og jeg ved snart ikke hvad. Hun er vel
efterhånden den der ejer Australia Zoo, skulle man tro.

At vedkommende hedder BINDY er vist ingen hemmelighed. Jesus Krist. Hvis
hendes far var rablende gal, ved jeg ikke hvad hende her skal kaldes.

Nå men her er et af hendes hit:
http://www.youtube.com/watch?v=k1iD3LRrs_g&feature=related

en dejlig slager er også "Monkey in the jungle":
http://www.youtube.com/watch?v=_ykXTuH9368&feature=related

"Animal life" er heller ikke så ringe, selv om den er mere over i rock og
pop-stilen: http://www.youtube.com/watch?v=UXjgsGyAICk&feature=related

I den mere KRUTTE-agtige stil er der jo også "I jump", som der også er
gewaldig gang: http://www.youtube.com/watch?v=-A1yR8oIh3I&feature=related

Hilsen Åge